...og nå kan sommeren komme!

Grattis! Dette uret er bare helt rått! har siklet etter det helt siden det ble nevnt i den tråden(husker ikke hva den heter) :D
 
Gratulerer med en utrolig stilig sommerklokke! Utrolig fin Breitling, nyt den! :)
 
Wow det der var en stilig breitling, gratulerer så mye! :)

Endelig. Jeg har gledet meg til sommeren lenge nå.;)
Gratulerer med nytt.

Gratulerer med tøff Breitling.... :D

Fantastisk kul!

Gratulerer med tøff Superocean! Kult å se fler av dem her :D

Grattis! Dette uret er bare helt rått! har siklet etter det helt siden det ble nevnt i den tråden(husker ikke hva den heter) :D

Gratulerer med en utrolig stilig sommerklokke! Utrolig fin Breitling, nyt den! :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg kan for øvrig melde at den ligger veldig behagelig på hånden, nå som skinnremmen så vidt begynner å mykne litt :D

F€kc!

Veldig kul!
Får jeg se den live, kanskje?:cool:

Takker, sjef. Selvfølgelig skal du få se den live. Tar en runde med kidsa imorgen, er du hjemme?
 
Melder meg på, fantastisk kul klokke.

Hadde du spurt meg for litt siden om jeg kom til å like en Breitling med oransje detaljer hadde jeg sagt nei. Jeg tok feil (jeg hadde satt pris på om du ikke la den ut på kjøp/salg med det første ;) )
 
Den klokken er for stor, for skrikende, har for store tall, merkelig gummibezel og farger som ikke passer til noenting, så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg er så forelsket i den. Det er den perfekte sommerklokke. Misunnelig! Gratulerer. :)
 
Melder meg på, fantastisk kul klokke.

Hadde du spurt meg for litt siden om jeg kom til å like en Breitling med oransje detaljer hadde jeg sagt nei. Jeg tok feil (jeg hadde satt pris på om du ikke la den ut på kjøp/salg med det første ;) )

Hadde noen spurt meg om det samme hadde jeg definitivt sagt nei. Så feil kan man ta.
Du kan ellers ta det helt rolig, Solli, jeg vil ikke legge ut klokken for salg med det første :mrgreen:

Denne blir bare bedre og bedre dess flere bilder jeg ser. Skikkelig tøff!
Takk, C! Jo mer jeg bruker den, jo mer fornøyd er jeg med mitt valg av klokke!

Råkul klokke! Grattis :)


Gratulerer med en flott Breitling, liker disse nesten utypiske Breitlingurene.

Gratttis!
Barsk Breitling med særpreg. Absolutt en sommerhit, kan jeg tenke meg.
Kul klokke!8)

Tusen takk :)

Den klokken er for stor, for skrikende, har for store tall, merkelig gummibezel og farger som ikke passer til noenting, så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg er så forelsket i den. Det er den perfekte sommerklokke. Misunnelig! Gratulerer. :)

Hehehe...takk, hopalong! Jeg hadde noen av de samme anmerkningene selv, og spesielt fargevalgene var en major case. Men tenkte shit au, har jo så mange andre diskret klokker at en dæsj oransj bare spriter opp litt. Og jeg angrer ikke :D

Tok den helt ut i dag med nyinnkjøpt nato!
20120626_103210.jpg