G
Guest571
Guest
Å kjære gud! GRAIL ALERT Gratulerer med en helt utrolig rå klokke, Mathfjeld!
Tusen takk, om du har et svakt hjerte ville jeg nok holdt meg unna "Dagens Klokke" de neste ukene da jeg gjetter på at denne dukker opp rett som det er!
Fantastisk klokke! Gratulerer
Tusen takk, klokken er som du sier helt fantastisk!
Gratulerer!
Dette er en grail!
Takk Solli, synd jeg ikke kan bli med på lørdag, men klokken er nok snart å se på et GTG nær deg
Nydelig!
Takk
WOHOOO!!!
DA erklærer jeg herved sommeren åpnet.
Grattis med kongeklokke!
Tusen takk, tror dette blir en bra sommer. Ser ikke ut til at det blir stort med sommerferie på meg, men hvilken rolle spiller det når sommerklokken er på plass?
Rått Mathfjeld! Gratulerer!
Takk takk, nå må jeg bare jobbe med uttalen, takk for tips i går.
Ah, nydelig klokke! Gratulerer så mye, dette er definitivt et ur som er høyt oppe på ønskelisten
Jeg har gitt opp dette ønskelistekonseptet, viskelærforbruket får strekt utover klokkekontoen.
Takk, lover å komme tilbake med flere bilder!
Du er en handlingens mann Mathfjeld. Grattis!
Takk, nå har jeg postet så mange "Denne eller denne" tråder oppgjennom at det var på tide at jeg gjorde ord om til handling.
Som jeg nevnte i dagens klokke: Satan, den klokken er rå Så gratulerer så mye med sommerklokken Gleder meg til fler bilder og omtale, etter hvert!
Tusen takk, det kommer
Fantastisk klokke, gratulerer! Stor eller ikke, den ser ut til å sitte helt perfekt!
Kudos for å kjøre skikkelig unboksing forresten, ikke bare rekonstruksjon Betyr dette forresten at GMT'en er ute av huset?
hehe, heldigvis var jeg hjemme da postmannen prøvde for andre gang, så da blir det "live" unboxing. Den er stor og tung, akkurat slik jeg liker det. Takk for fine ord.
Grattis!
Helrå!
Takk takk!
Gratulerer! FF er helt rå. Wear it well
Takk takk, det skal jeg absolutt gjøre. Klokken blir nok ikke noe "beater", men absolutt ikke noe puseklokke heller.
Dette var jo antydet, men WOW! Gratulerer! Litt av ei klokke.
Takk takk, ikke noe leikeklokke dette nei. En liten rugg
Gratulerer! Rå klokke!
Tusen takk Vidar. Klokken er som du sier "Rå", men samtidig er den elegant og blank. En perfekt kombinasjon.
Gratulerer med tøff klokke....
Føler deg som 007 nå tenker jeg..
Akkurat nå føler jeg meg som en dust med for stor klokke, men den gror seg nok straks fast Takk.
(James Bond blir jeg først når jeg hiver på meg min vintage 5513)
Superflott! Det er en av mine favoritter...
Takk for fine ord og rettledning per PM Mogens.
Den er jo bare fin!
Helt korrekt Tusen takk.