Og ut av boksen kom det...

Å kjære gud! GRAIL ALERT :D Gratulerer med en helt utrolig rå klokke, Mathfjeld!

Tusen takk, om du har et svakt hjerte ville jeg nok holdt meg unna "Dagens Klokke" de neste ukene da jeg gjetter på at denne dukker opp rett som det er!

Fantastisk klokke! Gratulerer:)

Tusen takk, klokken er som du sier helt fantastisk!

Gratulerer!

Dette er en grail!

:D:D:D

Takk Solli, synd jeg ikke kan bli med på lørdag, men klokken er nok snart å se på et GTG nær deg :)

Takk

WOHOOO!!!
DA erklærer jeg herved sommeren åpnet.

Grattis med kongeklokke!

Tusen takk, tror dette blir en bra sommer. Ser ikke ut til at det blir stort med sommerferie på meg, men hvilken rolle spiller det når sommerklokken er på plass?

Rått Mathfjeld! Gratulerer!

Takk takk, nå må jeg bare jobbe med uttalen, takk for tips i går.

Ah, nydelig klokke! Gratulerer så mye, dette er definitivt et ur som er høyt oppe på ønskelisten ;)

Jeg har gitt opp dette ønskelistekonseptet, viskelærforbruket får strekt utover klokkekontoen.
Takk, lover å komme tilbake med flere bilder!

Du er en handlingens mann Mathfjeld. Grattis!

Takk, nå har jeg postet så mange "Denne eller denne" tråder oppgjennom at det var på tide at jeg gjorde ord om til handling.

Som jeg nevnte i dagens klokke: Satan, den klokken er rå:) Så gratulerer så mye med sommerklokken:) Gleder meg til fler bilder og omtale, etter hvert!

Tusen takk, det kommer :)

Fantastisk klokke, gratulerer! Stor eller ikke, den ser ut til å sitte helt perfekt!

Kudos for å kjøre skikkelig unboksing forresten, ikke bare rekonstruksjon :) Betyr dette forresten at GMT'en er ute av huset?

hehe, heldigvis var jeg hjemme da postmannen prøvde for andre gang, så da blir det "live" unboxing. Den er stor og tung, akkurat slik jeg liker det. Takk for fine ord.

Grattis!:)

Helrå!:)

Takk takk!

Gratulerer! FF er helt rå. Wear it well;)

Takk takk, det skal jeg absolutt gjøre. Klokken blir nok ikke noe "beater", men absolutt ikke noe puseklokke heller.

Dette var jo antydet, men WOW! Gratulerer! Litt av ei klokke.

Takk takk, ikke noe leikeklokke dette nei. En liten rugg :)

Gratulerer! Rå klokke!

Tusen takk Vidar. Klokken er som du sier "Rå", men samtidig er den elegant og blank. En perfekt kombinasjon.

Gratulerer med tøff klokke....

Føler deg som 007 nå tenker jeg.. ;) :D :D

Akkurat nå føler jeg meg som en dust med for stor klokke, men den gror seg nok straks fast :) Takk.

(James Bond blir jeg først når jeg hiver på meg min vintage 5513)

Superflott! Det er en av mine favoritter...;)

Takk for fine ord og rettledning per PM Mogens.

Den er jo bare fin!

Helt korrekt :) Tusen takk.

HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO....... BAAAAAH.... MISUNNELIG!!!!!!!!

Gratulerer så mye, Mathfjeld! :D

Jeg har ett spørsmål. Har lest at standardremmen kan være i overkant lang. Stemmer dette?

Tusen takk, jeg skal nok pine deg med bilder og fleng de nærmeste ukene. :)

Orginalremmen er i absolutt lengste laget, har den nå på det innerste hullet, og skulle gjerne kunne strammet et litt til. Heldigvis fulgte det med en kortere rem. Svipper innom Alf Lie for et lite rembytte etterpå.

Der var den ja;)
Gratulerer så mye med en absolutt grail:D

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Her var den ja :) Tusen takk, hyggelig at den faller i smak.

Oooohhhh..... JAAAAAAH.... Må ha...

Herregud for en lekker sak! Grattis! :D

PS! Bare si fra hvis jeg skal re opp på sofaen her... ;)

Kjempeflott:D
Har bestandig likt denne, men har aldri prøvd den på armen.

Må samtidig si at jeg er imponert over hvordan du sparer opp til egenkapital til leilighet - kanskje jeg skal prøve det samme....hmmm...for eksempel kjøpe en ny klokke slik at jeg kan få råd til en Morgan:mrgreen:

Legendarisk variant det der! Det der er drømmeklokke for en framtidig GTG, noe alle har lyst til å tafse på, men er jo ikke så mange som har dem akkurat :D

Gratulerer med et virkelig gromt ur! Denne har jo lengre historikk enn vår alles kjære ;) Submariner, så alt stemmer jo her. Blir dette en sommerflørt eller er det en stayer? :)

Hæ hva skjedde med boligkjøpet?:p

Hva skjedde med oppriktige svaret om at: "Neida. Leilighetshistorien er sann den.":roll:

Jaja. Gratulerer med en sinnsykt rå klokke. Du bør gjemme deg langt inne i lokalet neste gang jeg ser deg hvis du vil holde pølsefingerne mine unna denne. :D