Og ut av boksen kom det...

Kjempeflott:D
Har bestandig likt denne, men har aldri prøvd den på armen.

Må samtidig si at jeg er imponert over hvordan du sparer opp til egenkapital til leilighet - kanskje jeg skal prøve det samme....hmmm...for eksempel kjøpe en ny klokke slik at jeg kan få råd til en Morgan:mrgreen:

Du burde prøve det, fungerer bedre enn man skulle tro. :)

FF er så fin! Gratulerer! :)

Tusen takk, jeg er helt enig.

Gratulerer!! Denne har jeg siklet alt for mye på selv.. Et fantastisk ur!

Takk, jeg rakk ikke å sikle så lenge, men må si jeg er meget fornøyd.

Legendarisk variant det der! Det der er drømmeklokke for en framtidig GTG, noe alle har lyst til å tafse på, men er jo ikke så mange som har dem akkurat :D

Den skal nok få lov til å bli med på både ett og to GTG :)

Gratulerer så mye! Du bør beholde den ihvertfall frem til jeg kommer hjem og får tafset :)

Det tror og håper jeg at jeg skal klare. Takk :)

Grattis! Da kan sommeren bare komme:cool:

Jepp, og i morgen blir det båt utsetting, men sommeruret på armen.

Kongeklokke! Gratulerer :)

Hjertelig takk Sjul.

Gratulerer med et virkelig gromt ur! Denne har jo lengre historikk enn vår alles kjære ;) Submariner, så alt stemmer jo her. Blir dette en sommerflørt eller er det en stayer? :)

Det vil tiden vise :) I utgangspunktet en sommerflørt, men er mange sommerflørter oppgjennom som har blitt til lykkelige ekteskap :)

Denne var superflott... Glad på dine vegne...

Gratulerer

Takk, hyggelig å høre.

Grattis! FF er den tøffeste klokka som finnes, IMO.

Takk for det, FF er virkelig en sprek klokke!

griselekker! Grattis. Skal du på neste NURK, må du ta den med.

Takk,e r mitt opp i eksamenslesing, men skal se om jeg får sneket meg en tur på neste NURK ja.

Hæ hva skjedde med boligkjøpet?:p

Hva skjedde med oppriktige svaret om at: "Neida. Leilighetshistorien er sann den.":roll:

Jaja. Gratulerer med en sinnsykt rå klokke. Du bør gjemme deg langt inne i lokalet neste gang jeg ser deg hvis du vil holde pølsefingerne mine unna denne. :D

Skal jo ikke ha leilighet i dag, så da trenger jeg jo ikke penger på konto i dag heller :p Så lenge pølsefingerene dine holder deg til uret mitt er jeg fornøyd :)

Gratulerer med et av de flotteste sportsur som noengang er produsert.:)

Tusen takk Hopalong, sett i sammenheng med samlingen din varmer det veldig å høre.

Fantastisk flott klokke,helt i min smak:D

Så bra, heldigvis var den i min smak også. :)

Takk.

Gratulerer med en utrolig flott og tøff Blancpain!:D:D

Tusen takk, som du skriver er klokken både flott og tøff på en gang. Med sin polerte kasse og blanke bezel fremstår den som meget elegant og med sin store størrelse er den akkurat så barsk som jeg kan like.

Oi for et utrolig lekkert stykke ur! Med denne på armen blir sommeren garantert fin, nyt den! :D

Gratulerer Mathfjeld!

Tusen takk, men unntakt av 14 dager blir nok sommeren tilbragt på jobb, men med denne på armen tror jeg det blir fint.

Herre min hatt !!!!....denne var rett og slett fet;).....Blir vel raka fant alle å enhver her inne snart slik tempoet på unboxing er for tiden.

Gratulerer så mye.

Mvh
Timebandit

Tusen takk, her inne gjelder det å ha litt selvkontroll ja, noe jeg dessverre er helt blottet for.

:)

Gratulerer. Den var utrolig flott.

Leilighet, du liksom. Bløffmaker, ljugepave, juksemaker pipelort osv
Nå ble jeg misunnelig altså, og for meg som allerede har noen dødssynder på tapeten er ikke det bra.

Får vel slenge på en gratulasjon også, sånn for høflighets skyld.

Gratulerer, unge mann. Denne var råtøff. Helt ubeskrivelig. Og jeg gleder meg til neste gtg.

Tusen takk.

hehe, forklaring har du fått per PM :) Håper vi får muligheten til å møtes på bryggekanten over et glass. Så kan vi jo ta nachspielet hos Alf Lie :)

ÅÅÅH! Datt nesten av stolen! Gratulerer, jeg er misunnelig!

Takk, hyggelig at klokken faller i smak.

Dust!:p Seriøst fet klokke, grattis!

hehe, takk for det :) Ettersom jeg er proppet med is fra topp til tå lar jeg det med dust passere :p

Gratulerer med tøff klokke!!

Tusen takk.

Virkelig lekker. En av mine favoritter.

Så hyggelig, tusen takk.

Gratulerer ned en nydelig klassiker!

Tusen takk.

Gratulerer!! :D

Takk takk frk.

Grattis med utrolig fet Blancpain :D Kos deg med den!

Takk, det har jeg planer om å gjøre :)

Får komme med en liten oppdatering.

Damn, for en klokke. Som nevnt i går var jeg nok litt skeptisk til størrelsen med en gang, men utrolig hva en vender seg til. Etter et døgn sitter klokken som et skudd på armen. Jeg var også MEGET skeptisk til skriften på siden av kassen, denne legger man knapt merke til når uret er på armen, og når man legger merke til det er det bare en påminner om hvilken fantastisk ur man har på armen. Med sitt 5-dagers inhouse verk er heller ikke dette en klokke som bare er kul å se på, men den har masse av sjel også.

Av ting jeg ikke er helt fornøyd med er det bezelen som ikke er helt frisk, fjæra som passer på at bezelen kun rotere en vei, samt lager den fine klokkelyden har enten flytte på seg eller knekt, dette gjør at bezelen da følgelig rotere begge veier uten den presise kneppingen.

Som nevnt skulle jeg også ta meg en tur innom Alf Lie i går for å få montert en annen rem, det gikk ikke så bra. Alf Lie, Bjerke, Tidemann eller Christensen hadde riktig verktøy. Får ta meg en sving innom en jernvare forettning og plukke opp litt verktøy selv.

Takk for meg, nå kryper jeg under dynen for å nyte lumen som er sykt bra. Ingenting ante jeg om at klokken hadde lume på bezelen, skal få tatt noen bilder ila. helgen.

Dette er nydelig, gratulerer med en klassiker. Si i fra når du må kvitte deg med din "slitne" sub - den skal få en fin pensjonisttilværelse.
Tom

Gratulerer med nytt dykkerur. Det er ei klokke som har ligget langt bak i hodet mitt i lang tid. (Tid er jo essensielt i denne sammenheng:D) Men den har vært langt utenfor mine budsjetter så med min sterke selvkontroll har jeg ikke engang googlet den. Jeg kjenner jo litt til den da den ofte er nevnt i omtaler av andre divere, og den ser ekstremt bra ut. Du har nok engang unbokset et ur jeg gjerne skulle ha hatt. Gratulerer igjen:D og må den gi deg mye glede i sommer:cool:

Å kjære gud! GRAIL ALERT :D Gratulerer med en helt utrolig rå klokke, Mathfjeld!

Grattis Mathfjeld! Vakkert...

dafho...nå må du få ut fingern og få kjøpt deg en FF før du blir gal. Feriepengene er vel underveis? Eventuelt så får du selge alt av interiør, låne spenn av søsteren din og leve på nudler resten av året...:p

Kan du sende meg en PM med telefonnummeret ditt? Har et spørsmål til deg.

KAB

Gratulerer så mye med strøken BP Mathfjeld! Dette er nok en grail for mange av oss her inne :)

dafho...nå må du få ut fingern og få kjøpt deg en FF før du blir gal. Feriepengene er vel underveis? Eventuelt så får du selge alt av interiør, låne spenn av søsteren din og leve på nudler resten av året...:p

KAB

Du har full innboks.

Nydelig klokke, virkelig et smykke.
Hadde jeg bare hatt håndledd til denne.

Gratulerer så mye med nyanskaffelsen, sitter jo som et skudd på deg også.

(Av ting jeg ikke er helt fornøyd med er det bezelen som ikke er helt frisk, fjæra som passer på at bezelen kun rotere en vei, samt lager den fine klokkelyden har enten flytte på seg eller knekt, dette gjør at bezelen da følgelig rotere begge veier uten den presise kneppingen)

Gratulerer med flott BP.FF

På min BP.FF Air Command er det "unidirectional rotating bezel"

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Her snakker vi sannelig litt av en sommerrugg! Den der kler deg godt - classy og sporty! Enjoy!:cool:

Dette er nydelig, gratulerer med en klassiker. Si i fra når du må kvitte deg med din "slitne" sub - den skal få en fin pensjonisttilværelse.
Tom

Takk for tilbudet og fine ord Tom, men min slitne Sub selges lenge etter nyrene :)

Gratulerer med nytt dykkerur. Det er ei klokke som har ligget langt bak i hodet mitt i lang tid. (Tid er jo essensielt i denne sammenheng:D) Men den har vært langt utenfor mine budsjetter så med min sterke selvkontroll har jeg ikke engang googlet den. Jeg kjenner jo litt til den da den ofte er nevnt i omtaler av andre divere, og den ser ekstremt bra ut. Du har nok engang unbokset et ur jeg gjerne skulle ha hatt. Gratulerer igjen:D og må den gi deg mye glede i sommer:cool:

Tusen takk, jeg har også hatt dette uret i bakhodet i mange år, men aldri tenkt på det konkret. Heldigvis dukket det opp en PM fra en bruker her inne og før jeg rakk å lære meg å uttale Blancpain hadde jeg en ny klokke på armen. Som er dykkerklokke er den nok priset noe høyt, ny. Finner du en pent brukt som meg snakker vi Rolex-penger. Og uten å si et vondt ord om Rolex så er dette en annen klasse.

Jeg er helt sikker på at det kommer til å gi meg glede i hele sommer og helst litt til. Brukte klokken på sjøen i går og den strålte om kapp med solen.

Lekkert, slit an med nytt ur :)

Tusen takk.

Nydelig klokke. Gratulerer så mye. :D

Takk.

KAB

Gratulerer så mye med strøken BP Mathfjeld! Dette er nok en grail for mange av oss her inne :)

Nydelig klokke, virkelig et smykke.
Hadde jeg bare hatt håndledd til denne.

Gratulerer så mye med nyanskaffelsen, sitter jo som et skudd på deg også.

Tusen takk Braute, klokken er en rugg og det var meget uvant å gå rett fra Rolex til denne, nå derimot føles det som verdens mest naturlige størrelse.

(Av ting jeg ikke er helt fornøyd med er det bezelen som ikke er helt frisk, fjæra som passer på at bezelen kun rotere en vei, samt lager den fine klokkelyden har enten flytte på seg eller knekt, dette gjør at bezelen da følgelig rotere begge veier uten den presise kneppingen)

Gratulerer med flott BP.FF

På min BP.FF Air Command er det "unidirectional rotating bezel"

Takk, det er jo meningen at det skal være unidirectional på min også, men grunnet knekt fjær går den nå begge veier.

Gratulerer!!!! Passer bra og 'look's cool" !

Takk, takk. Sitter som et skudd. Akkurat kjøpt verktøy for å bytte strap.

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Her snakker vi sannelig litt av en sommerrugg! Den der kler deg godt - classy og sporty! Enjoy!:cool:

Tusen takk Moore! Det er da virkelig godt det er snakk om klokker, vet ikke om jeg ville vært like fornøyd om jeg hadde funnet meg en sommerrugg i annen kontekst :)