Akkurat.. Men da ser jeg frem i mot å få klokka. Ser ut som det allerede blir i morra gleder meg som en liten unge.
Hvilken versjon falt valget på?
Akkurat.. Men da ser jeg frem i mot å få klokka. Ser ut som det allerede blir i morra gleder meg som en liten unge.
Gratulerer ble det ny eller brukt og hvilken modell?
Litt usikkert. Står mellom PO orange bezel med lenke og en PO chrono black bezel med lenke.. Så vi for se alltid like moro med nye klokker
... kommer nok ikke til å kjøre en unboxing her...
At det var???
Tror vi må begynne med kontraktfestet unboxing med bilder eller video før vi gir ut råd.
Da kan jeg si såpass at jeg har kjøpt en Omega PO med svart bezel og orange tall og lenke. Modell 2500 C. 3 måneder gammel. kommer nok ikke til å kjøre en unboxing her, men et lite bilde kan jeg nok koste på meg hehe..
Høres veldig bra ut!! Gratulerer
Akkurat samme jeg har, bare at jeg har XL. Meget fornøyd! Akkurat nå står den på gummi hehe...
Da har jeg endelig fått min kjære PO hjem en utrolig deilig klokke om jeg skal få sagt det selv.. Dessverre ingen bilder ennå, men en PO med sort bezel og oransje tall på lenke.
Neste steg er ny reim noen gode forslag???
Ingen nye råd og forslag før bildebevis foreligger i form av unboxing
KAB
Her er hva jeg har kjøpt av reim og lenke til min Seamaster.
Hirsch Double Calf:
Minuteman, plutselig hadde jeg bestilt en sånn rem. Vet ikke helt hva som skjedde.
Nydelig Chr. Kjøpte samme gummireim med "sytråd" forrige måned (men 42mm). Utrolig god å gå med, og deilig med en visuell forandring kontra lenke, som jeg har gått med siste åra Veldig glad jeg mannet meg opp og kjøpte originalreim, selve spenna er jo noe eget og verd hver krone (selv om jeg syns det var sykt å betale 3000 for reim og spenne).
Da har jeg endelig fått min kjære PO hjem en utrolig deilig klokke om jeg skal få sagt det selv.. Dessverre ingen bilder ennå, men en PO med sort bezel og oransje tall på lenke.
Neste steg er ny reim noen gode forslag???