Omega Seamaster Planet Ocean

Litt usikkert. Står mellom PO orange bezel med lenke og en PO chrono black bezel med lenke.. Så vi for se:) alltid like moro med nye klokker:)

Da kan jeg si såpass at jeg har kjøpt en Omega PO med svart bezel og orange tall og lenke. Modell 2500 C. 3 måneder gammel. :) kommer nok ikke til å kjøre en unboxing her, men et lite bilde kan jeg nok koste på meg:) hehe..

Tror vi må begynne med kontraktfestet unboxing med bilder eller video før vi gir ut råd. :p

Hmm.. Jeg skjønner jo at dette er noe man må gjøre når man har spurt og gravd litt her inne. Kan jo alltids gjøre et forsøk når jeg har fått klokken:)

Da passer det jo bra og takke så mye for hjelp og veiledning. Helt gull faktisk. Så skyldere dere kanskje denne unboxingen..

Du kan glede deg til du får denne. Pakka selv opp min nye i dag tidlig. Veldig bra og behagelig klokke som kommer til å få mye armtid nå i sommer.

Gleder meg til din unboxing.

Da kan jeg si såpass at jeg har kjøpt en Omega PO med svart bezel og orange tall og lenke. Modell 2500 C. 3 måneder gammel. :) kommer nok ikke til å kjøre en unboxing her, men et lite bilde kan jeg nok koste på meg:) hehe..

Høres veldig bra ut!! Gratulerer :D
Akkurat samme jeg har, bare at jeg har XL. Meget fornøyd! Akkurat nå står den på gummi hehe...

Høres veldig bra ut!! Gratulerer :D
Akkurat samme jeg har, bare at jeg har XL. Meget fornøyd! Akkurat nå står den på gummi hehe...

Da har jeg endelig fått min kjære PO hjem;) en utrolig deilig klokke om jeg skal få sagt det selv.. Dessverre ingen bilder ennå, men en PO med sort bezel og oransje tall på lenke.
Neste steg er ny reim;) noen gode forslag???

Da har jeg endelig fått min kjære PO hjem;) en utrolig deilig klokke om jeg skal få sagt det selv.. Dessverre ingen bilder ennå, men en PO med sort bezel og oransje tall på lenke.

Ingen nye råd og forslag før bildebevis foreligger i form av unboxing :)

KAB

Flott PO, gratulerer! Klarer aldri å bestemme meg for om jeg liker orange eller hvite tall best, men orangefargen gir en viss ekstra snert til skiven :)

Så skulle jeg til å sende deg til krilles Guide til bildeopplasting, bare for å finne ut at det funker dårlig å putte linkene dine inni IMG-tags. Måtte google litt for å finne ut av det, så hey presto:

web.jpg

web.jpg

(Oppskrift her)

Men dette ble i overkant knotete for regelmessig "Dagens klokke"-posting av din nye PO, så det spørs om du ikke like godt skal anskaffe en photobucket-konto først som sist :)

Gratulerer, den var rålekker!

Her er hva jeg har kjøpt av reim og lenke til min Seamaster.

Hirsch Double Calf:
024.jpg

Og en mesh, fantastisk god på armen:
001-5.jpg

Og så har jeg feilkjøpt en rimelig, sort skinnrem med orange sømmer. Skulle egentlig ha den til min Orange Monster, men jeg har allerede fire forskjellige til den og det får klare seg. Om du er interessert kan du sende meg en PM så skal jeg ordne med bilder.
Tar forbehold om at du har 20mm mellom lugsene.

Gratulerer med en flott klokke, den kommer du til å bli glad i! :)

Min hilser: :)

13052011365.jpg

Dette er en gummirem fra Omega som jeg kan anbefale, svært behagelig i bruk og frisker også opp utseendet! Finnes med orange og hvite sømmer, tror orange sømmer hadde vært tøft på din også! Denne kommer med spenne-lås som på en lenke.

Har også en annen type original gummi, som ser sånn ut:
13052011355.jpg

Denne er litt billigere enn den med sømmer, ca halv pris faktisk, men har vanlig spenne og er litt røffere på armen. Hver til sitt bruk, dette er beater-remmen av de to!

Jeg synes den beste er den med sømmene, har også sett en på forumet med croco-rem med hvite sømmer som også så veldig bra ut!

Nydelig Chr. Kjøpte samme gummireim med "sytråd" forrige måned (men 42mm). Utrolig god å gå med, og deilig med en visuell forandring kontra lenke, som jeg har gått med siste åra :p Veldig glad jeg mannet meg opp og kjøpte originalreim, selve spenna er jo noe eget og verd hver krone (selv om jeg syns det var sykt å betale 3000 for reim og spenne).

Minuteman, plutselig hadde jeg bestilt en sånn rem. Vet ikke helt hva som skjedde. :)

Ser man det, ja. Det kan være ulike årsaker til hendelsen, men etter at din påvirkning har vært avgjørende for flere av mine handler er det morsomt at påvirkningen også går begge veier :D

Nydelig Chr. Kjøpte samme gummireim med "sytråd" forrige måned (men 42mm). Utrolig god å gå med, og deilig med en visuell forandring kontra lenke, som jeg har gått med siste åra :p Veldig glad jeg mannet meg opp og kjøpte originalreim, selve spenna er jo noe eget og verd hver krone (selv om jeg syns det var sykt å betale 3000 for reim og spenne).

Det verste av alt er at da fikk du en ganske grei pris :). Har ikke hatt min så lenge jeg heller, et par måneder tenker jeg, men ser ikke at den er brukt så tror den har ganske bra holdbarhet!
Ellers er jeg 100 % enig med deg :D

Tøft :D Ja, kan ikke si annet enn at den er skikkelig digg!
Har kjøpt meg gummirem selv, og er godt fornøyd med den! Har veldig lyst på den remmen til Omega som er svart med oransje sømmer som jeg ser andre har lagt bilde av litt lenger opp her, men den skal AD ha 3500kr for. Så enn så lenge utgår den her hvertfall. Men tror det hadde vært skikkelig kult med en sånn. Oransje sømmene matcher de oransje tallene bra :D