- Medlem
- 15. juli 2009
Noen som vet hvilke springbars jeg trenger til min PO (2208.50.00) når jeg skal ha på gummirem istedenfor lenke? Ettersom jeg har skjønt er spring bars'ene til gummiremmen 1mm lenger, men hvilke på ofrei.com er det jeg skal ha?
Lengter etter å få prøvd gummi rem'en!
Noen som vet hvilke springbars jeg trenger til min PO (2208.50.00) når jeg skal ha på gummirem istedenfor lenke? Ettersom jeg har skjønt er spring bars'ene til gummiremmen 1mm lenger, men hvilke på ofrei.com er det jeg skal ha?
Lengter etter å få prøvd gummi rem'en!
Ville bare komme med et lite innstikk i diskusjonen her, jeg er egentlig en horologisk amøbe, men har begynt å orietere meg litt. Har siden i fjor våres eid (Og eier enda) en Tag Heuer Grand Carrera som er en fin dressklokke, men jeg ønsket en mer sports/vannbestandig sak i tillegg og valget falt på en PO XL med sort bezel (22005000). Har hatt den noen dager, men må si meg veldig fornøyd.
Hei, jeg kunne godt tenke meg en gummi-/ skinnrem til min aldrende Seamaster fra 1998 (med original lenke). Kan noen anbefale nettbutikk som fører dette? Mener det er 20mm bredde på denne klokken.
På forhånd takk for svar
Tøff sak. Ingen komplikasjon, men fortsatt brukervennlig. @Dingle , hva sier du?