Omega Seamaster-tråden

Nydelig bilde @Thomas! Må si jeg digger den POen der altså. Dat orange... :cool:
 
Redigert av en moderator:
Airborne Seamaster.

IMAG1299_1_zps0860643d.jpg
 
Noen som vet hvilke springbars jeg trenger til min PO (2208.50.00) når jeg skal ha på gummirem istedenfor lenke? Ettersom jeg har skjønt er spring bars'ene til gummiremmen 1mm lenger, men hvilke på ofrei.com er det jeg skal ha? :)

Lengter etter å få prøvd gummi rem'en! :cool:
 
Jeg har en annen PO og veksler mellom lenke og gummi. Samme springbars til begge. No problem. Springbarsene er av samme lengde uansett hvilken rem du bruker.


Noen som vet hvilke springbars jeg trenger til min PO (2208.50.00) når jeg skal ha på gummirem istedenfor lenke? Ettersom jeg har skjønt er spring bars'ene til gummiremmen 1mm lenger, men hvilke på ofrei.com er det jeg skal ha? :)

Lengter etter å få prøvd gummi rem'en! :cool:
 
Så det er samme lengde uansett? Leste bare ett par tråder på watchuseek hvor de sto det at det var forskjellige springbars til lenke og gummirem.
 
Noen som vet hvilke springbars jeg trenger til min PO (2208.50.00) når jeg skal ha på gummirem istedenfor lenke? Ettersom jeg har skjønt er spring bars'ene til gummiremmen 1mm lenger, men hvilke på ofrei.com er det jeg skal ha? :)

Lengter etter å få prøvd gummi rem'en! :cool:

Det er forskjellige spring bars som følger med. Den du skal ha er OME-SPRING-BAR-24 som er 1 mm lengre enn de på lenken. Ihvertfall den jeg bruker på min PO (2200.50.00).

Skal nevnes at jeg har brukt de som følger med lenken og funker fint med disse også, men føles ikke like trygt.
 
Ville bare komme med et lite innstikk i diskusjonen her, jeg er egentlig en horologisk amøbe, men har begynt å orietere meg litt. Har siden i fjor våres eid (Og eier enda) en Tag Heuer Grand Carrera som er en fin dressklokke, men jeg ønsket en mer sports/vannbestandig sak i tillegg og valget falt på en PO XL med sort bezel (22005000). Har hatt den noen dager, men må si meg veldig fornøyd. :)
 
Ville bare komme med et lite innstikk i diskusjonen her, jeg er egentlig en horologisk amøbe, men har begynt å orietere meg litt. Har siden i fjor våres eid (Og eier enda) en Tag Heuer Grand Carrera som er en fin dressklokke, men jeg ønsket en mer sports/vannbestandig sak i tillegg og valget falt på en PO XL med sort bezel (22005000). Har hatt den noen dager, men må si meg veldig fornøyd. :)

Pics or it didn't happen:)
 
Rem til SEAMASTER 300 M CHRONOMETER

Hei, jeg kunne godt tenke meg en gummi-/ skinnrem til min aldrende Seamaster fra 1998 (med original lenke). Kan noen anbefale nettbutikk som fører dette? Mener det er 20mm bredde på denne klokken.

På forhånd takk for svar :cool: