Har litt lyst å "oppgradere" min PO 2500 til den nye 8500, hva kan jeg forvente å få igjen for en PO 2500D kjøpt ny av meg i juli 2012 hos norsk AD? Har både original lenke, og gummirem til den. Er snakk om 45,5 mm utgaven med oransje bezel. Ellers følger selvfølgelig alt det vanlige med, boks, kvitteringer, etc..
Edit: den er i god og normal stand. Dvs ingen dings eller lignende, bare de obligatoriske hairlines
Takk til MS Sjøkurs (aka Ragnvald Jarl) for bakteppet. Skipet ble bygget medio 1950.
Omega Seamaster til salgs for kr*2*483 fra en Privatselger på Chrono24
Er denne prisen litt for god til å være sann? Jeg har veldig lyst til å kjøpe den!
Håper det er i orden at jeg spør her, mange som her som har mye bedre peiling på dette enn meg
På vei til hyttetur på fredag stakk jeg innom Bjerke på Palleét, og der traff jeg @GrandCarrera som viste seg å være en superhyggelig og serviceinnstilt kar, også før han fant ut at jeg var her på TS. Hyggelig å treffe deg!
Opp av skuffen dro han denne skjønnheten!
42mm PO i gull med liquid metal skive... Denne var helt fantastisk vakker! Synd de skal ha 153.000,- kr for den!
Se så fint den sitter på håndleddet mitt!
@bjorkhaug. Havvo har vel en ute, strøken til 18,5K. Kanskje du kan ta av en tusing og få deg en blå sm300 ceramic tilnærmet ny til en god pris.