Utrolig tøff @krille!! Gidder du et lite review/presentasjon?
Kom over denne saken i et butikkvindu i Burlington Arcade. Noen som har noe info om denne modellen?
Det er en 166.073, kaliber 565. Produsert seint 60- tidlig 70-tall. 1977 virket litt seint? Hadde sjekket serienummeret. De kom med hhv. blå, sunburst blå og svarte skiver. En bortgjemt perle fra Omegas 70-tallskolleksjon. Noen skiver sier Seamaster 120, andre kun Seamaster.
Er du i Burlington Arcade? Veeeeeldig dyrt, hvis dette er den derre vintage Omega-sjappa. Jeg har sett etter disse en stund nå, og eksemplarer er mulig å oppdrive for en $2-3000 avhengig av tilstand/service. Å ja, de er litt sjeldne, men dukker opp av og til.
Nettopp tilbake fra service i Sveits, ankom samme dag som reim fra Gunny Straps. Det ble da ganske lekkert? Den skal egentlig ha en kokesjokoladefarget alligatorrem, men jeg hadde mer lyst på honningfarget, så da ble det det![/IMG]
Kjøpte (dvs. byttet til meg) en Ploprof for noen uker siden. Det er en klokke jeg har hatt lyst til å prøve lenge, men det er jo ikke så ofte de dukker opp til salgs. Forrige gang det dukket opp en her på TS, forsøkte jeg meg, men lyktes ikke. Det gjorde jeg heldigvis nå.
Den bel levert med både mesh og svart gummi. Den svarte gummireimen er forsåvidt OK, men på Ploprof skal det nå liksom være enten mesh eller Isofrane, og i dag kom Isofranereimen i posten.
Meshen ser veldig bra ut, men det er jo ikke en lettvekter med den på.
Ingen lettvekter selv med Isofranen heller, for den saks skyld.
Skulle kanskje ikke tro det, men de 65 grammene, merkes veldig på armen.