Ploprof er 20mm
Ebay auksjon @Hammerfjord. Men kan også kjøpes litt ned på siden her: http://www.ofrei.com/page750.html
Stol på meg når jeg sier denne claspen er stor nok. Var større enn jeg trodde så får se hvor lenge jeg bruker den før den havner på markedet. Veier nesten mer enn seamaster'n min
Ser jo du har et pent eksemplar @Jone . Er det 42 og du vil ikke tilfeldigvis selge?@Olando prisene er jo generelt høye for tiden, å det virker som det bare har tenkt å fortsette oppover......
Tok en titt i eldre kjøp/salg tråder her på TS nettopp å det viser seg at Planet Ocean modellene har steget med 7-8000 siste året.....
Så ja hva er riktig pris?? Aner ikke, men det ligger vel en 2006modell 42mm PO på finn nå til 23 000,- noe som jeg synes er for høyt....
Ser jo du har et pent eksemplar @Jone . Er det 42 og du vil ikke tilfeldigvis selge?
Hvordan erfaringer har folk med caliber 1120 som sitter i den gamle type smp mtp faktisk service intervaller og nøyaktighet over tid?
Kjøpte meg nettopp en uservet Electric blue fra 2008 som gikk 40 sekunder for sakte i døgnet. Var klar over at den mulig ville trenge en service, men 40 sekunder for sakte syntes jeg var mye på en såpass "ny" klokke.
2008! Det må vel være en av de siste med 1120?
Jeg trodde CoAxialen hadde fått godt fotfeste hos Omega da?
Uansett så vil vel et 1120 være kjent og greit å få servet.
8