Takk! var jo ikke så dyrt heller.
Minuteman: Mulig det er jeg som roter, med gull mente jeg den apliserte logoen og timemarkørene. Jeg hadde fått det for meg at disse var av hvitt gull.
Minuteman: Mulig det er jeg som roter, med gull mente jeg den apliserte logoen og timemarkørene. Jeg hadde fått det for meg at disse var av hvitt gull.
Det er en fornuftig antakelse. Vet Rolex operer med 18k WG, og at Breitling sin logo er av samme kvalitet. Skullen nesten tro at Omega gjorde det samme? Noen som vet om det er polert stål eller hvit gull?
Beklager at jeg maser litt, men bezelinsert i hvitt gull? Er ikke dette en 2254.50 std bezel da?
@Sponon
Ser at både skiven og sekundviseren du linker til er beregnet for andre modeller. Er det allikevel slik at disse også vil passe på f.eks. 2254.50?
Hvis du uansett skal kjøpe en til 2254 ville jeg heller ventet på en original non AC.
Ikke usannsynlig at det blir en ledig slik etterhvert ...
Lekkert Tore! Hva ligger denne remen på, og hvor kan den kjøpes?
Denne har faktisk vært på ønskelisten min lenge, men da i denne varianten:
Finnen som selger den over skal ha 1850 Euro. En litt for stiv pris synes jeg, selv om den er i topp skikk. Den du viste var jo billig, men blir litt feil farge for meg på denne