... speedy-lenken utklasser i alle fall bond-lenken.
Takk til flere av dere som har postet mye fornuftig i denne (og andre Omegatråder) tråden, blitt en del klokere på seamaster serien, og som følge har klokkeboksen nå fått seg en ny PO Chrono 2210.50.00
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av min nye beater. Det ble 3 uker med pinefull venting på at posten skulle få denne gjennom tollen, så noen unboxing ble det dessverre ingen tålmodighet til.
Noen forslag til remmer jeg kan bruke til denne?
Er det en LE modell i Titan? Har aldri sett denne kombinasjonen før.. Men det så veldig bra ut
Noen forslag til remmer jeg kan bruke til denne?
@Tore: Ikke dumt! Synes selv Speedmaster tar seg svært bra ut med en rally-strap. Kanskje også denne vil gjøre det? Du overbeviser med bildene dine ihvertfall
Mulig jeg kommer til å vurdere en gummi-strap. Hadde dette på min tidligere PO, men syntes kanskje den originale var litt stiv? Er det noen alternativer der ute som er av en litt "mykere" type?
Jeg har lenge ment at 2254.50 er den vakreste SMP, men etter å ha sett bildene av din nye i titan, Pål, er jeg sannelig ikke så sikker lenger. Den var rett og slett nyyydelig. Helt uimotståelig. Denne står helt klart høyt oppe på ønskelisten hos meg nå.
Gratulerer, forresten!