Dritkule bilder! Bruker du mobilkamera? (Samsung?)
Jo takk. Ja, Samsung S8. (Et par av de bildene er tatt med S7 - husker ikke hvilke). Justerer litt i Snapseed etterpå.Dritkule bilder! Bruker du mobilkamera? (Samsung?)
Her påstås det at 45,5mm cal2500 er 17mm tykk. Stemmer det? Har ikke du en slik eller byttet du med 42mm?Interessant lesning om Planet Ocean.
https://www.ablogtowatch.com/planet-ocean-full-story-omegas-iconic-modern-dive-watch/
17mm. InsaneHer påstås det at 45,5mm cal2500 er 17mm tykk. Stemmer det? Har ikke du en slik eller byttet du med 42mm?
Det kan ikke stemme. 8500 er jo betydelig tykkere og den er ikke tett på 20mm. Har ikke den med meg så får ikke kontrollert. Nyere PO chrono ligger jo i det skiktet (ca18,8mm)Den er i transitt, så jeg får ikke avkreftet/bekreftet 17mm før forhåpentligvis i morgen ettermiddag, men det sies 17mm for 45,5 ja.
Min søken etter en 42mm skal i så fall drastisk økes.
Her påstås det at 45,5mm cal2500 er 17mm tykk. Stemmer det? Har ikke du en slik eller byttet du med 42mm?
Den er i transitt, så jeg får ikke avkreftet/bekreftet 17mm før forhåpentligvis i morgen ettermiddag, men det sies 17mm for 45,5 ja.
Min søken etter en 42mm skal i så fall drastisk økes.
17mm. Insane
Det kan ikke stemme. 8500 er jo betydelig tykkere og den er ikke tett på 20mm. Har ikke den med meg så får ikke kontrollert. Nyere PO chrono ligger jo i det skiktet (ca18,8mm)
Den nye modellen vet jeg ikke. Men den gamle modellen som ligner 1. utgavenav PO reim skal finnes til seamastermodelleneSjekket ikkje du dette @Olando ?