Hugo Cabret
Støttemedlem
Neida - jeg så bare et bilde på Håkon Lian sin IG og syntes den fortjente en post her, fordi jeg kan ikke huske å ha sett en "Bluesy" the Omega way før.Nå harre klikka for’n Nytt inn? If så, grattis
Men hallo, lille lekkerbisken! Deg har jeg aldri hørt om før? How you doin'?
https://www.omegawatches.com/watch-...ial-master-chronometer-39-5-mm-21592402001001
Men hallo, lille lekkerbisken! Deg har jeg aldri hørt om før? How you doin'?
https://www.omegawatches.com/watch-...ial-master-chronometer-39-5-mm-21592402001001
ENDELIG.... er Omega på rett spor igjen, med sin Planet Ocean serie
Vis vedlegg 125529 .....Den har til og med et donorverk Omega cal. 562, da bortimot hele klokka bortsett fra kassen og baklokk var i råtten tilstand før service.
Såpass ja. Hadde vært kult å sett et bilde av den originale skiven, visere og urverk før service.
Ser utrolig flott ut! Skjønner godt at den får mye armtidVis vedlegg 125529 Jeg må slå et slag for denne som har blitt omtrent den eneste klokka jeg bruker om dagen, til tross for masse moderne snacks i klokkeboksen.
For klokkesamlere er den sikkert litt faux-pas, da den har service-skive, nye visere, bezel og vært polert. Den har til og med et donorverk Omega cal. 562, da bortimot hele klokka bortsett fra kassen og baklokk var i råtten tilstand før service.
Den sitter til og med på en lånt Speedmasterlenke.
Alt dette driter jeg i, for den er bare så digg å bruke hver dag. Konsistent +2,8 sek per dag på det gamle verket hjelper også til med den gode opplevelsen.
Enig, veldig flott klokke. Balanserte mellom Aqua Terra og Speedmaster for et par år siden, men endte med sistnevnte siden de kun hadde 38mm på lager akkurat der og da. Strålende fornøyd med Speedmaster, men hadde garantert vært like happy med AT.Må slå et slag for denne i 41,5 mm. Kanskje noe av det som gir mest «value for money»? For snaut 50 lapper får man in-house, anti-magnetisk urverk med 60 timers kondis - og fantastisk finish! Går like nøyaktig som min Rolex med mindre enn 1 sek. avvik pr. døgn. Andre Aqua Terra fanboys her inne?
Vis vedlegg 126657
Lekker klokke! Dette er noe av det fineste Omega har laget etter min mening.Må slå et slag for denne i 41,5 mm. Kanskje noe av det som gir mest «value for money»? For snaut 50 lapper får man in-house, anti-magnetisk urverk med 60 timers kondis - og fantastisk finish! Går like nøyaktig som min Rolex med mindre enn 1 sek. avvik pr. døgn. Andre Aqua Terra fanboys her inne?
Vis vedlegg 126657
Liker denne veldig godt. Eldre modell med "ramme" rundt datovinduet. 38,5 mm.Må slå et slag for denne i 41,5 mm. Kanskje noe av det som gir mest «value for money»? For snaut 50 lapper får man in-house, anti-magnetisk urverk med 60 timers kondis - og fantastisk finish! Går like nøyaktig som min Rolex med mindre enn 1 sek. avvik pr. døgn. Andre Aqua Terra fanboys her inne?
Vis vedlegg 126657