Hva tenker dere en pent brukt 2016 mod Planet ocean 8500 (sort bezel/hvite tall) med lenke og original gummi og clasp bør ligge på?
Er det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?Hva tenker dere en pent brukt 2016 mod Planet ocean 8500 (sort bezel/hvite tall) med lenke og original gummi og clasp bør ligge på?
Vil helst ha på gummi har allerede fått et godt tilbud fra AD på lenkeEr det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?
Hehe. Jeg har ikke gummi til min, kun lenke. Koster vel veil rett i overkant av 50K ny. Og så er det vel vanlig å få rabatter hos Omega ADer? Så jeg vil tippe et sted rundt 38K for en som er noen uker gammel, slik som min, er en fair pris. Og så har du meg da, som ofte selger litt billigere enn fair pris.Er det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?
Jo, men om du kjøper en særs pent brukt, så har du jo en del å gå på, og kan kjøpe gummien for det du sparteVil helst ha på gummi har allerede fått et godt tilbud fra AD på lenke
Og der har du poenget mitt Sonens egen Robin Hood slår til igjen.Og så har du meg da, som ofte selger litt billigere enn fair pris.
Ja dukker det opp en brukt en så er ikke det umulig har egentlig aversjon mot å kjøpe nye ur. Unntaket er hvis jeg for kjempegod rabattTrodde du skulle ha deg en Pam 005 jeg, @Olando ?
Prøvde meg men var for sen. Men var det 36 eller 41mm? Syntes nesten den så litt liten ut på bilde? Var uten bok og papirer.
Takk! Helt enig!
Det går ingen rykter om det dessverre.Lurer på om 300m skal få en oppdatering snart, *host* *kremt* micro-adjust.