Holy moly
Jeg kan kjøpe den SMPen din billig jeg, null stressEr det meningen at man skal ha den på armen, eller er den designet for å stroppes fast på en ubåt?
Nå ble jeg skikkelig drittlei omega![]()
Ser ut som den har fått prøvd seg i Marianergropen allerede?
Ja, jeg digger den. Meget kul, spør du meg.Statement av dimensjoner! Omega har baller når de lager en slik klabeis, dritkul skive, kasse og bezelring.Vis vedlegg 152111
-I hine, hårde dager da jeg startet opp mye rart for jobben, endte jeg opp med å være litt utenfor Rio de Janeiro da vi skulle teste et nytt ROV-anlegg; etter å ha fått vite at vi skulle dykke til like under 700m og at det var lagt inn en 25% sikkerhetsmargin på dybderatingen til armbåndsur, var det veldig enkelt. POen (2201.50; 2500C; 42mm; fersk trykktest) ble stripset fast i ROV og bon voyage.
Et eller annet sted på jobben finnes det bilder av en PO som lykkelig tikker i vei på 698 meters dyp.
Bildene av dette fikset meg et eksemplar av The Speedmaster Saga fra omegabutikken på flyplassen i Hong Kong noen måneder senere; jeg spurte pent om det var mulig å få seg et av de 3-4 eksemplarene de hadde utstilt, og ble i praksis bedt om å ryke og reise.
Etter å ha vist frem bilder av POen under vann ble det plutselig lunch, drinker, The Speedmaster Saga og et sett Omega-mansjettknapper on the house istedet. Humre.
Herlig historie! Har du bildene? Hadde vært konge å sett.
(Var en DOF-båt dette da kanskje?)
@Hammerfjord kjenn din besøkelsestid
God kveld. Har akkurat gått til innkjøp av en brukt Omega smpc som mitt første skikkelige ur og har lagt merke til at i det rette lyset så er det en del fine/små riper i glasset...Er dette bare overflatisk i coatingen mon tro? Flere som har opplevd dette? Og lar det seg reparere? Takker for evt svar![]()
Enig! Det kommer nok en avart med mer normale proporsjoner for salg. Likte designet og remmen!Ja, jeg digger den. Meget kul, spør du meg.