Holy moly . Skulle til å skrive What’s the point? Men det er vel kun for å vise hva de er teknisk kapabel til, og lage litt buzz. Regner ikke med at de forventer salg en masse på denne
Jeg kan kjøpe den SMPen din billig jeg, null stressEr det meningen at man skal ha den på armen, eller er den designet for å stroppes fast på en ubåt?
Nå ble jeg skikkelig drittlei omega
Ser ut som den har fått prøvd seg i Marianergropen allerede?
Ja, jeg digger den. Meget kul, spør du meg.Statement av dimensjoner! Omega har baller når de lager en slik klabeis, dritkul skive, kasse og bezelring.Vis vedlegg 152111
-I hine, hårde dager da jeg startet opp mye rart for jobben, endte jeg opp med å være litt utenfor Rio de Janeiro da vi skulle teste et nytt ROV-anlegg; etter å ha fått vite at vi skulle dykke til like under 700m og at det var lagt inn en 25% sikkerhetsmargin på dybderatingen til armbåndsur, var det veldig enkelt. POen (2201.50; 2500C; 42mm; fersk trykktest) ble stripset fast i ROV og bon voyage.
Et eller annet sted på jobben finnes det bilder av en PO som lykkelig tikker i vei på 698 meters dyp.
Bildene av dette fikset meg et eksemplar av The Speedmaster Saga fra omegabutikken på flyplassen i Hong Kong noen måneder senere; jeg spurte pent om det var mulig å få seg et av de 3-4 eksemplarene de hadde utstilt, og ble i praksis bedt om å ryke og reise.
Etter å ha vist frem bilder av POen under vann ble det plutselig lunch, drinker, The Speedmaster Saga og et sett Omega-mansjettknapper on the house istedet. Humre.
Herlig historie! Har du bildene? Hadde vært konge å sett.
(Var en DOF-båt dette da kanskje?)
@Hammerfjord kjenn din besøkelsestid
God kveld. Har akkurat gått til innkjøp av en brukt Omega smpc som mitt første skikkelige ur og har lagt merke til at i det rette lyset så er det en del fine/små riper i glasset...Er dette bare overflatisk i coatingen mon tro? Flere som har opplevd dette? Og lar det seg reparere? Takker for evt svar
Enig! Det kommer nok en avart med mer normale proporsjoner for salg. Likte designet og remmen!Ja, jeg digger den. Meget kul, spør du meg.