Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Ok, får ta turen innom en å se hva de har. Rart ikke Omega legger de ut på hjemmesiden sin, kunne bare finne NATOs der. Uansett så fulgte jeg Gentas råd og bestilte en liten haug med remmer i 20mm på nett isted, får se hvordan det fungerer først :) Har ikke versjonen med buckle, har samme versjon som deg når jeg ser bildene du har lagt ut tidligere, post gjerne bilder om du kjøper ny reim!

Kul med en till black black :)
Det ska jag göra. På service nu så blir när den är tillbaka isf
 
post gjerne bilder om du kjøper ny reim!

Glömde totalt bort denna.. men testade en 21/18 hirsch aligator på min black black.
IMG_0130.JPG

IMG_0249.JPG


IMG_0135.JPG
 
Hei

Tiden er inne for å bytte rem på min DSOTM. Original skal de ha 3500,- for (uten bucle).

Burde jeg tenke andre alternativer siden prisen er såpass høy? Noen som nå har erfaring eller anbefalinger? Gjerne med lenker... Har forsøkt noen forhandlere, men kompetansen virker å være lav :( Sort kalveskinn med røde stikklinger hadde vært drømmen, men lugsvidden er litt sær på denne Omegaen har jeg skjønt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
DSOTM er en tøff klokke.
Jeg ville gått for en tøff rem....

Tidligere i vår så kjøpte jeg en ny lommebok i skinn. Den er håndlaget etter mine ønsker fra Free Rider Motors. Han er veldig flinke til å prege skinn. Mest erfaring med MC-relaterte produkter.

Selvfølgelig spurte jeg han om han også laget klokkeremmer. Jo, det har han gjort, og har noe erfaring om dette.

Jeg har vært inne på tanken om å få han til å lage en til min Chase Durer. Som fly-interessert så ville kanskje Eddie (Iron Maiden) og våpenskjoldet til 332-skvadronen kunne passe som preget inn? Hvert produkt han lager er individuelt! Ingen masseproduksjon. Kvalitet er hans æresak!

Nedenfor ser du bilde av min lommebok og klokken. Mulig at skinnet blir litt mørkt for en hvit skive? Det vil kanskje passe bedre på din mørke Speedmaster? (Med Apollo 13 merket på? Den ørnen vil bli meget tøff!)

Du kan kontakte han på:
https://www.facebook.com/freeridermotors/

Her er bildet av min lommebok og sommerklokken min; Chase Durer.
CD_og_Lommebok.jpg


Dette vil helt klart bli en tøff rem til en tøff Omega!

8