- Medlem
- 6. aug. 2014
Bestilte den der i mørkere brun i går hos AD. Par ukers leveringstid.
Begge vil bli bra, menDenne? 42mm, gamle versjonen med 8500-verket? Eller Speedmaster plexi?
Hatt begge før, og tenker å gå til anskaffelse av en av dem igjen. Beslutningsvegring....
Vis vedlegg 110417
Takk for supert svar! TS leverer!Begge vil bli bra, men
Jeg liker ikke at Seamasteren (med unntak av de nyeste kronografene med cal 9900) bare har 25,200 vph, men hvis jeg skulle hatt Seamaster ville jeg gått for Omega Seamaster Spectre. Jeg foretrekker sistnevnte rent utseendemessig, den fremstår som en større klassiker, den holder seg bedre i pris og strengt tatt klarer jeg meg ofte uten heliumventil.
Siden sistnevnte ikke er blant valgene dine, ville jeg derfor gått for en klassisk utgave av Speedmaster (eneste variant av sistnevnte jeg personlig har hatt på armen er forøvrig DSOTM, som jeg liker bedre av forskjellige årsaker).
Sikkert lurest å stikke innom AD å prøve begge på armen i samme seanse så får du nok en følelse for hva som blir best - lykke til!
Begge selvsagt.Denne? 42mm, gamle versjonen med 8500-verket? Eller Speedmaster plexi?
Hatt begge før, og tenker å gå til anskaffelse av en av dem igjen. Beslutningsvegring....
Vis vedlegg 110417
Dyr? Står ikke hvor gammel den er og har ukjent servicehistorikk, så du må regne inn en mulig service + norsk moms. Du bør sjekke hvilken versjon av 2500 urverket som sitter i, første versjon var det vistnok problemer med. Regner med at garanti har utløpt.Hei.
Har vært på utkikk etter en AT2500 med hvit skive og blå visere en stund.
Er det noen som kan hjelpe meg å vurdere denne klokken:
https://omegaforums.net/threads/ome...ra-2503-33-39mm-blue-accent-white-dial.78330/
Setter veldig pris på all hjelp