Hm. Ble skeptisk da jeg så den hvite versjonen.
Jada Omega lager jo alltid noen ti-talls rare varianter av klokkene sine, men heldighvis har de ikke sluttet å produsere de klassiske variantene
På siden, er PO 39,5 innafor for menn?
Mange klokker som er innafor for menn er 40mm.
Er det noen som ser forskjellen mellom en 39,5 og 40mm klokke?
Det blir 0,25mm mindre på kantene
På siden, er PO 39,5 innafor for menn?
Kommer mye an på markedsføringen, kjenner jeg. For å ta rolexeksemplet, OP i 39mm er automatisk "herremodellen" i serien som tidligere har hatt herremodeller helt ned i 34mm (air king), men for SD og sub er situasjonen en annen. Derimot dersom Sub kom i 40, 42 og 44 modell der 40 millimeteren ble kalt "unisex" på nettsidene, så ville jaggu de fleste gått med 42 eller 44
Kommer mye an på markedsføringen, kjenner jeg. For å ta rolexeksemplet, OP i 39mm er automatisk "herremodellen" i serien som tidligere har hatt herremodeller helt ned i 34mm (air king), men for SD og sub er situasjonen en annen. Derimot dersom Sub kom i 40, 42 og 44 modell der 40 millimeteren ble kalt "unisex" på nettsidene, så ville jaggu de fleste gått med 42 eller 44
Men har det egentlig noe å si da? Er ikke det viktigste at størrelsen passer deg?
Sub kommer i 43mm og kalles Sea-dweller Fortsatt mange som kjøper 40mm Sub.
E: Noen som vet om globemaster bærer større?
Her fra da jeg prøvde den:
Vis vedlegg 68739
Har et spørsmål som muligens passer inn på dette underforumet:
Noen som vet om noen gode aftermarket lenker til speedmaster? Den nye lenken er selvsagt robust som et uvær og helt strålende rent funksjonelt, men så merker jeg en dragning mot de eldre lenkene, og mer spesifikt flat link lenkene. Noen som har noen tips som ikke betyr vintage lenke og 9000kr ut fra klokkekontoen?
Noe sånn mener du?
Det du spør om er vanligvis som du sier: fort gjort med 9000kr ut fra klokkekontoen.
Du burde prøve Omega sin mesh lenke: mye vintage følelse og forskjellen med en vanlig lenke er at det puster og tørker opp som ingen andre.
Jeg har brukt min Speedmaster på mesh i en del år nå og man trenger ikke å frykte riper som vanligvis synes mye mer på de andre lenker.
Vis vedlegg 74580
Takk for tipset @Hammerfjord ! Har alltid tenkt at mesh var mest forbeholdt divers, men får gjøre et forsøk på speedmasteren!