DJ2 er rå!!
Grattis med flong nytt, denne er ufattelig stilig - fortsatt til gode å se annen skivefarve enn hvit i levende live, men sort såg bra ut!
Gratulerer Tom. Angrer selv på at jeg solgte min DJII med glatt bezel og blå skive....arghh....
Elegant og dritlekker må jeg si. Gralla med nytt!
Gratulerer med en flott versjon av DJ, MEGET pen
Gratulerer så mye @TomB
Virkelig flott, ta masse bilder
Lekker! Gratulerer så mye
Lekker! Leker med tanken om akkurat samme uret.
Gratulasjoner hagler herfra!
Ikveld blire ruglede bezel å en blanding med no tausand ailand.
Denne klokken kler både blå og sort skive. Jeg synes du gjorde et bra valg.
Gratulerer så mye!
Lekkert! Gratulerer!
DJ2 er en fantastisk klokke!
Grattis!
Spenstig Tomb, grattis med deilig blingy Rolex.
Gratulerer med en flott Datejust!
Nydelig klokke
Gratulerer så mye, denne datejusten er nydelig! Synes alt er riktig med denne klokken
Gratulere med ny DJ, den er både tøff og elegant på samme tid og med sort skive ble den mer "bøllete".
Flott inntrykk med polerte midtledd selv om de er mere sårbare for hairlines, det er bare å venne seg til å ta av seg klokken når de "tyngste" jobbene skal gjøres så sparer du også lenken for "stretch" over tid. Ser selv at på min SUB lenke at den får riper og dinks selv om midtleddene er matte. Ser også at siden på kassen er nokså sårbar uansett.
DJII rykker stadig opp på ønskelisten hos meg !
+1 - kunne ikke sagt det bedre selv
Jeg har jo eid en DJII med blå skive. Den gikk i en byttehandel for halvannet år siden. Virkelig en av de handlene jeg angrer på. DJII skal inn igjen! Slit an!
Flott datejust
Perfekt allrounder, gratulerer med flott Rolex
Gratulerer med nydelig DJ2
Grattulerer med lekker klokke. Veldig fin den modellen der! Hvis jeg idag skulle kjøpt ny klokke til fint ville det nok blitt denne i blå
Grattis, Tom! Nydelig klokke!
Gratulerer! Meget pen! Til tross for at blå skive ser sykt bra ut så er sort skive et godt valg i lengden, hadde valgt samme selv
Gratulerer så mye!, Meget elegant
Gratulerer med flott klokke!
Gratulerer med en flott Rolex.
Elegant, gratulerer!
Ta imot mine gratulasjoner. Dette er et kjempelekkert ur må jeg si. Liker disse kjempemasse