Oops, I did it again

Grattulerer med lekker klokke. Veldig fin den modellen der! :) Hvis jeg idag skulle kjøpt ny klokke til fint ville det nok blitt denne i blå :)
 
Gratulerer! Meget pen! Til tross for at blå skive ser sykt bra ut så er sort skive et godt valg i lengden, hadde valgt samme selv:)
 
DJ2 er rå!!
Grattis med flong nytt, denne er ufattelig stilig - fortsatt til gode å se annen skivefarve enn hvit i levende live, men sort såg bra ut!

Takk, den ser bedre og bedre ut for hver time som går :)

Gratulerer Tom. Angrer selv på at jeg solgte min DJII med glatt bezel og blå skive....arghh....

Takk, kjenner følelsen. Dessverre er det nødvendig å la noen gå for å hente inn annet fra tid til annen.

Elegant og dritlekker må jeg si. Gralla med nytt!

Takk. Helt enig i at den har et elegant preg. Ganske anonym, likevel elegant.

Gratulerer med en flott versjon av DJ, MEGET pen :D

Takk, den føles flott også :)

Gratulerer så mye @TomB
Virkelig flott, ta masse bilder:D

Takker. Bilder kommer nok til å dukker opp med jevne mellomrom :)

Lekker! Gratulerer så mye :)

Takker og bukker

Lekker! Leker med tanken om akkurat samme uret. :)

På tide å gå fra lek til alvor da? :)

Gratulasjoner hagler herfra!
Ikveld blire ruglede bezel å en blanding med no tausand ailand.

For med er fluted bezel selve kjennetegnet på en DJ, digger den.

Denne klokken kler både blå og sort skive. Jeg synes du gjorde et bra valg.

Gratulerer så mye!

Takker. Fargevalget var nok styrt av tilgjengelighet i dette tilfellet, men som du sier kler den begge (og sikkert ennå flere :) )

Lekkert! Gratulerer! :)

Takker :)
 
Redigert av en moderator:
DJ2 er en fantastisk klokke!

Grattis!

Sure is! :)

Spenstig Tomb, grattis med deilig blingy Rolex.

Akkurat passe anonym og blingy på samme tid :)

Gratulerer med en flott Datejust!

Nydelig klokke :)

Takk, helt enig.

Gratulerer så mye, denne datejusten er nydelig! Synes alt er riktig med denne klokken:)

Takk. Enig i at det meste stemmer her. På hånden vokser den enormt i forhold til på bilder.

Gratulere med ny DJ, den er både tøff og elegant på samme tid og med sort skive ble den mer "bøllete".
Flott inntrykk med polerte midtledd selv om de er mere sårbare for hairlines, det er bare å venne seg til å ta av seg klokken når de "tyngste" jobbene skal gjøres så sparer du også lenken for "stretch" over tid. Ser selv at på min SUB lenke at den får riper og dinks selv om midtleddene er matte. Ser også at siden på kassen er nokså sårbar uansett.;)
DJII rykker stadig opp på ønskelisten hos meg !

Takk,
Elegant nok til å være med under kontordressen, røff nok til jeans. Fantastisk allrounder.

+1 - kunne ikke sagt det bedre selv :)
Jeg har jo eid en DJII med blå skive. Den gikk i en byttehandel for halvannet år siden. Virkelig en av de handlene jeg angrer på. DJII skal inn igjen! Slit an!

Takker. Sikker på at du angrer når du titter ned på håndleddet? ;) I så fall kan jeg kanskje hjelpe deg :cool:

Flott datejust:)

Takker

Perfekt allrounder, gratulerer med flott Rolex :)

Allrounder it is! Takker :)

Gratulerer med nydelig DJ2 :)

Takker og bukker

Grattulerer med lekker klokke. Veldig fin den modellen der! :) Hvis jeg idag skulle kjøpt ny klokke til fint ville det nok blitt denne i blå :)

Skjønner jeg godt, den blå er absolutt et godt valg den også.

Grattis, Tom! Nydelig klokke!

Takker :)

Gratulerer! Meget pen! Til tross for at blå skive ser sykt bra ut så er sort skive et godt valg i lengden, hadde valgt samme selv:)

Takk. Det tror jeg du har veldig rett i, gjenstår bare å se om den blir hos meg i lengden. Akkurat nå føles det ihvertfall slik! :)

Gratulerer så mye!, Meget elegant :)

Takk. Veldig fornøyd akkurat nå :)
 
Ta imot mine gratulasjoner. Dette er et kjempelekkert ur må jeg si. Liker disse kjempemasse :)