Qwestern
Støttemedlem
Tar også en tur onsdag, men kjenner for så vidt ingen TS’ere.
Om alle TSere kommer med klokke, så finner vi hverandre!
Tar også en tur onsdag, men kjenner for så vidt ingen TS’ere.
Om alle TSere kommer med klokke, så finner vi hverandre!
Hadde vært noe.
Hvem er AD i Norge?
Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!akkurat - så torsdag er i virkeligheten beregnet på bermen, som skal betale selv, og spise smulene...
Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!
Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.
Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!
Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.
Har fått invitasjon, men får ikke dratt pga jobb...
Noen som skal onsdag og kanskje ikke har noe følge? Og som vil gjeste inn en hyggelig kar (les: meg)?
PM
Jeg har holdt av plass til deg med oss etterpåKommer innom onsdag.