Oslo Watch Fair

akkurat - så torsdag er i virkeligheten beregnet på bermen, som skal betale selv, og spise smulene...

akkurat - så torsdag er i virkeligheten beregnet på bermen, som skal betale selv, og spise smulene...
Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!

Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.

høres rimelig ut - kunder hos bjerke har jo lagt igjen penger til både champagne og kaviar på forhånd, så vi gjerrigknarker får ta til tåls med knekkebrød og cottage cheese :D

Onsdagen er vel for de som er registrert med kjøp i Bjerke sine registre. Har du blitt glemt, så kan du sikkert ringe de - så ordner det seg sikkert!

Ønsker du i fred og ro å se og kanskje også prøve godbitene, så er det kanskje mindre folk og trykk der på torsdagen?
Selv skal jeg der på onsdag, men meget mulig at jeg også stikker innom på torsdagen av denne grunn.

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91

Må tydeligvis bare gjelde for de som er registrert med kjøp høyere enn 21 800 kr ...

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Noen som skal onsdag og kanskje ikke har noe følge? Og som vil gjeste inn en hyggelig kar (les: meg)?

PM :)

Så lenge det er Bjerke som står bak holder jeg meg langt unna. Nå har de snart hatt min Breguet inne i 1 år og når jeg etterspør klokken får jeg bare svada. Det er ikke første gangen jeg har problemer med dem.

Hilsen gretten gammel gubbe.