PÅMELDING PANERAI GTG 2.November kl 13.00 Oslo.

Hmmmm.....
Har ikke OP om dagen - men, kan stille med PP:eek:

....kunne godt tenkt meg og få prøvd noen Radiomir...men @Entropy er jo så streng....

Samma her. Har hatt PAM. Har lyst på PAM. Er veldig nysgjerrig på Radiomir. Kona ønsker seg en PAM. Sjefen bestilte i går en splitter ny PAM 305 pga min påvirkning. = jeg liker PAM og er en PAM-ambassadør.

Men respekterer ønsket om et rent Paneristi-treff! Sånn hadde jeg også likt å ha det:)

Så såfremt ingen har en billig Radiomir å selge meg ila kommende uke forblir jeg hjemme, ventende på masse flotte bilde-poster!

Kos dere! Godt initiativ!

Redigert av en moderator:
Supert! Alle påmeldte, og evt flere påmeldte får en PM på fredag med sted for lørdagen.

Minner om at det oppfordres til litt mat og evt drikke som takk for at vi får låne et flott lokale.

Dette blir hyggelig!

Dette blir bra! Jeg har tenkt å komme utkledd som en desktop Incursore. Eller er det dresscode?:cool:

Da vil jeg takke alle sammen for et glimrende GTG!

Det var gøy å se så mange lekre Paneraier samlet på ett sted. Også hyggelige mennesker! :)

Jeg fikk tatt bilder av nesten alle sammen. De fleste er der, men noen få sneik seg unna, dessverre. Jeg har prøvd å laste opp full-kvalitet jpg slik at dere kan zoome litt inn hvis dere vil.

Måtte dele bordet inn i fire bilder:

Ganske så snaisen dome-action helt til høyre på det siste bildet der. :cool:

Når skal vi ha neste? ;)

Stor takk til dere som dro i stand dette, og ikke minst alle som dukket opp! Lærerikt, hyggelige mennesker og generelt veldig god stemning:) Takk!

Flotte klokker, og hyggelige deltakere.
Takker arrangørene for en svært så hyggelig lørdag formiddag.

PaneraiGTG01_zps5ab16021.jpg

PaneraiGTG02_zps38438375.jpg

PaneraiGTG03_zps96756a82.jpg

PaneraiGTG04_zps250ea1b0.jpg

PaneraiGTG06_zps5ad22f46.jpg

PaneraiGTG05_zps648976b9.jpg

PaneraiGTG07_zps7b6d2b11.jpg

PaneraiGTG08_zps815ecdc1.jpg

PaneraiGTG09_zps639df090.jpg

PaneraiGTG10_zps11d17b43.jpg

PaneraiGTG11_zpsa9e03cb2.jpg

Redigert:
Det var en bonus med en unboxing av en nydelig 423 på GTG´n. Takk for den @Thomas84. Det var din, var det ikke?

Skarpe og flott bilder @SpaceCowboy. Ser at stativ er en absolutt fordel!

Det var en bonus med en unboxing av en nydelig 423 på GTG´n. Takk for den @Thomas84. Det var din, var det ikke?

Skarpe og flott bilder @SpaceCowboy. Ser at stativ er en absolutt fordel!

Jo, det stemmer det! Nå er det også laget en sånn halvveis jukseunboksingstråd. Jeg glemte jo helt egne bilder, da fotografen foreviget det hele:) Kanskje det blir en delvis unboxing i et manneblad snart også?

Det var helt klart hyggelig å være på GTG igjen. Alt for lenge siden sist for min del.

Takk for en veldig hyggelig GTG! Flotte folk, flotte klokker og god mat og generelt en helt super stemning!
Spessielt takk til @Entropy, @BRIO1368 og @Frik for å ha dratt igang!
Og flotte bilder @ona !!!
Slikt gir bare mersmak, og fikk ikke mindre lyst på noe i radiomir kasse etter dette ...