PÅMELDING PANERAI GTG 2.November kl 13.00 Oslo.

Dette var utrolig hyggelig!
Var med på første GTG i 07/08, da var vi 6-8 stk, mange av de var her også idag. I dag var det ca 20 stk. Flott å se menneskene bak nicket og ikke minst den felles interessen for Pam og klokker generelt.
Dette var bra og bør gjøres igjen. Takk til @BRIO1368, @Entropy og alle dere andre som bidro til hyggen.

Redigert av en moderator:
Utrolig hyggelig indeed!

Beklager for at jeg trengte meg på uanmeldt, men da jeg 20 minutter tidligere hadde kjøpt med PAM måtte jeg bare!
Hyggelig å koble noen av brukernavnene til fjesene, og @Entropy og @BRIO1368 skal ha stor takk for å arrangere dette.

Alt i alt en flott aften med MYE flott på bordene

Legger ved et skikkelig dårlig "murstein-mobilbilde"

ixyUBk0.jpg

For ett arrangement! Jeg storkoste meg. Lokalene, menneskene, klokkene, ja alt var perfekt !
Takk

Vil bare si tusen takk til alle hyggelige menneskene som var på GTG´eren i går. Stor takk til @Entropy , @BRIO1368 og @Frik som arrangerte. Perfekt location. Good steming. Dette var for min del mitt andre PAM GTG med sonen og det blir definitivt ikke det siste.

(Ja hvis noen lurte så er det klokka mi som går 1 time feil på familiebildet :) )

edit : Og ikke minst tusen takk for de flotte premiene jeg fikk for PAM´en min sitt høye produksjonsnummer 2994 :D