Pam 88

Medlem
17. april 2015
Sted
Ålesund
Hei.

Har i alle mine år syns at en dyr klokke er ganske så fancy ting og ha når man fortsatt har gjeld o.l.

Men i Januar skjedde det noe drastisk, når en kollega fortalte om klokken han eide (en enkel omega seamaster).
Etter dette har det virkelig eskalert:mrgreen:

Når jeg har kundemøter er de det første jeg ser etter, hvilken klokke har han? :)

Needless to say, men min Certina DS Action diver, begynner å se stusselig ut.

Så valget har falt, og det ønsker å gå til anskaffelse av er en PAM88.

Finner ingen i Norge, men fant denne på chrono 24 og den er midt i blinken. Kjenner dog er skeptisk til å kjøpe fra der.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Bør jeg vente til noe sånt dukker opp i Norge? Eller er det greit å gå for noe sånt?
Jeg er veldig intressert i feedback på hvordan jeg bør gå frem på C24, har søkt her på forumet men der er kun innlegg fra folk som vil ungå toll, og det er ikke min intensjon :)
Kanksje der finnes liggnende modeler som jeg har oversett? Kom gjerne med tips.

Takk for svar :)

Et flott forum dere har.

Du kan legge ut en WTB.
Personlig syns jeg den hadde litt for mye som skjedde på skiven, syns Panerai kler å være så cleen som mulig :) Sekundviser er jo også fint :)

Men det er jo tross alt du som skal kjøpe den, ikke meg :p Kan dog være greit å tenke på hvis man har planer om å flippe den etterhvert.

Følg med på blocket.se også :)

Å kjøpe fra Chrono24 er det samme som på Finn.no
Vær trygg på selger. Buy the seller, sier de fleste :)

Du kan legge ut en WTB.
Personlig syns jeg den hadde litt for mye som skjedde på skiven, syns Panerai kler å være så cleen som mulig :) Sekundviser er jo også fint :)

Men det er jo tross alt du som skal kjøpe den, ikke meg :p Kan dog være greit å tenke på hvis man har planer om å flippe den etterhvert.

Følg med på blocket.se også :)

Å kjøpe fra Chrono24 er det samme som på Finn.no
Vær trygg på selger. Buy the seller, sier de fleste :)

Hehe.. Morsomt at du sier det med skiven, for i 99 av 100 tilfeller er jeg enig, men det er noe med den klokka der :)

Blocket.se ja? Var jo 3 stk pam88 der :D takk for tipset

Så bra at du fant på Blocket.se:)

Legg ut en unboxing og masse bilder, syns Panerai er kanskje det merket som ser kulest ut på bilder

Hei.

Har i alle mine år syns at en dyr klokke er ganske så fancy ting og ha når man fortsatt har gjeld o.l.

Men i Januar skjedde det noe drastisk, når en kollega fortalte om klokken han eide (en enkel omega seamaster).
Etter dette har det virkelig eskalert:mrgreen:

Når jeg har kundemøter er de det første jeg ser etter, hvilken klokke har han? :)

Needless to say, men min Certina DS Action diver, begynner å se stusselig ut.

Så valget har falt, og det ønsker å gå til anskaffelse av er en PAM88.

Finner ingen i Norge, men fant denne på chrono 24 og den er midt i blinken. Kjenner dog er skeptisk til å kjøpe fra der.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Bør jeg vente til noe sånt dukker opp i Norge? Eller er det greit å gå for noe sånt?
Jeg er veldig intressert i feedback på hvordan jeg bør gå frem på C24, har søkt her på forumet men der er kun innlegg fra folk som vil ungå toll, og det er ikke min intensjon :)
Kanksje der finnes liggnende modeler som jeg har oversett? Kom gjerne med tips.

Takk for svar :)

Et flott forum dere har.

Sven otten heter mannen som gjemmer seg bak denne annonsen du her linker til.
Jeg har handlet med han, absolutt en Goodguy.

Mvh. Preben