Hei.
Har i alle mine år syns at en dyr klokke er ganske så fancy ting og ha når man fortsatt har gjeld o.l.
Men i Januar skjedde det noe drastisk, når en kollega fortalte om klokken han eide (en enkel omega seamaster).
Etter dette har det virkelig eskalert
Når jeg har kundemøter er de det første jeg ser etter, hvilken klokke har han?
Needless to say, men min Certina DS Action diver, begynner å se stusselig ut.
Så valget har falt, og det ønsker å gå til anskaffelse av er en PAM88.
Finner ingen i Norge, men fant denne på chrono 24 og den er midt i blinken. Kjenner dog er skeptisk til å kjøpe fra der.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Bør jeg vente til noe sånt dukker opp i Norge? Eller er det greit å gå for noe sånt?
Jeg er veldig intressert i feedback på hvordan jeg bør gå frem på C24, har søkt her på forumet men der er kun innlegg fra folk som vil ungå toll, og det er ikke min intensjon
Kanksje der finnes liggnende modeler som jeg har oversett? Kom gjerne med tips.
Takk for svar
Et flott forum dere har.
Har i alle mine år syns at en dyr klokke er ganske så fancy ting og ha når man fortsatt har gjeld o.l.
Men i Januar skjedde det noe drastisk, når en kollega fortalte om klokken han eide (en enkel omega seamaster).
Etter dette har det virkelig eskalert
Når jeg har kundemøter er de det første jeg ser etter, hvilken klokke har han?
Needless to say, men min Certina DS Action diver, begynner å se stusselig ut.
Så valget har falt, og det ønsker å gå til anskaffelse av er en PAM88.
Finner ingen i Norge, men fant denne på chrono 24 og den er midt i blinken. Kjenner dog er skeptisk til å kjøpe fra der.
http://www.chrono24.com/en/panerai/...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Bør jeg vente til noe sånt dukker opp i Norge? Eller er det greit å gå for noe sånt?
Jeg er veldig intressert i feedback på hvordan jeg bør gå frem på C24, har søkt her på forumet men der er kun innlegg fra folk som vil ungå toll, og det er ikke min intensjon
Kanksje der finnes liggnende modeler som jeg har oversett? Kom gjerne med tips.
Takk for svar
Et flott forum dere har.