@Påsan. Eg hadde direkte samenligning med 42 og 47 då eg kjøpte min 682 og det var for min del walkover i favør 682.
47mm på 16cm håndledd
Jeg har vel 17.5-18 ish så 47 kan gå, men så har jeg igjen aldri testa en så stor klokke "/
@Påsan. Eg hadde direkte samenligning med 42 og 47 då eg kjøpte min 682 og det var for min del walkover i favør 682.
47mm på 16cm håndledd
Någon som vet vart jag får köpt ny del eller hela skruvmejseln snabbt? Knäckte toppen på min.
Önskar oem modellen med ”platt top”
Vis vedlegg 158264
Prøver å navigere meg i Paneraijungelen. De som fanger min interesse er PAM00372 og PAM00560 på grunn av deres renhet i skiven. Men hver av de har sine skavanker. PAM00372 har sine latterlige 100mm wr (har det alltid vært sånn mtp Panerais historie som militær dykkerklokke?) og PAM00560 med sin mangel på sandwichskive. Denne har heldigvis «riktig» wr og jeg tror det veier tyngst hvis jeg skal velge mellom modellene. Men er det noen modeller jeg overser, etter å ha saumfart nettsiden deres, som har samme clean skive, wr 300m og sandwichskive?
Du får løs «tupp». En av få ting jeg faktisk har sluppet å bestille også. Hør med Bjerke, kanskje har du flaks du også.
På leting etter min første Panerai har jeg plukket opp et par ting jeg finner særs tiltrekkende:
- Sandwich dial
- Sekundviser
- Innsyn bak
- Radiomir-kasse (tror jeg)
Hittil har jeg funnet 183 som et godt alternativ - er det noen andre modeller jeg har oversett i samme prisklasse?
Heftig! Paneristiens mekka!På tur i Piazza del Duomo - så måtte man jo innom denne butikken. Faktisk min bedre halvdel, som foreslo dette.
Hyggelig betjening, fikk kompliment for mitt ur som ikke var deres fabrikat!
Vareutvalget var upåklagelig, det samme kan ikke sies om min klokkekonto...
Vis vedlegg 162258
Kjent inngangsparti for en paneristi.
Vis vedlegg 162257
En fin trio.
Vis vedlegg 162259
Helt klart en modell som frister.
Vis vedlegg 162260
Beklager kvaliteten på bilder av ur, men vinkel og "panzer" glass var ikke den beste kombinasjonen.
hvor i oslo er detta ? kan komme dit med en Seiko på armen ?Vis vedlegg 162310
Fler som skal hit?
Forhørte meg litt, og det lukter en bra kveld. Mulighet til å fikle med Panerai urverk, premier og urmaker som sjekker klokkene på stedet.
hvor i oslo er detta ? kan komme dit med en Seiko på armen ?
herlig, da dukker jeg nok opp forhåpentligvis , takk takk for svarUrmaker Bjerke, kan komme med hva du vil på armen
Jepp, så absolutt!Vis vedlegg 162310
Fler som skal hit?
Forhørte meg litt, og det lukter en bra kveld. Mulighet til å fikle med Panerai urverk, premier og urmaker som sjekker klokkene på stedet.
Da ses vi! Så kan vi ta en gtg avsjekk også.Jepp, så absolutt!