Tøff klokke
Tøff klokke
Jeg mener det er antall produsert pr serie, altså 1 år.Ser det står Limited til 1000 eksemplarer på 562, er det pr serie eller totalt produsert?
Du har nok rett derJeg mener det er antall produsert pr serie, altså 1 år.
Lite spm fra meg
Alle er så opptatt av ekte DNA, og det å holde det opprinnelige..
Men samtidig hyller alle/mange 233...
Den har da så mye som ikke er "ekte"..
Hvorfor?
Er det helst in house verk som gjelder når man skal kjøpe seg en Panerai? Eller funker det med ETA verk også?
Nydelig klokke det der! Tåler en norsk vinter med regn og vind!
Jeg ville nå i hvert fall beholdt 721...Da har jeg tvilt meg frem til noe jeg kommer til å angre;
Solgt - Den ultimate Panerai samling selges helt eller delvis
Her får du anledning til å kjøpe den ultimate samlingen med alle de 3 mest historisk korrekte moderne Pam`s. Panerai PAM00721 "Radiomir 3 days" - "The anonymus" Dette er en «re-make» av den modellen (type 3646-D) som Panerai 1942-44, ble tvunget av Tyskerne til å produsere for bruk av Tyske...www.tidssonen.no
Da har jeg tvilt meg frem til noe jeg kommer til å angre;
Solgt - Den ultimate Panerai samling selges helt eller delvis
Her får du anledning til å kjøpe den ultimate samlingen med alle de 3 mest historisk korrekte moderne Pam`s. Panerai PAM00721 "Radiomir 3 days" - "The anonymus" Dette er en «re-make» av den modellen (type 3646-D) som Panerai 1942-44, ble tvunget av Tyskerne til å produsere for bruk av Tyske...www.tidssonen.no
Skulle gjerne hatt en sånn gitt!Bilde av 6154 fra bok om vintage Panerai.
Vis vedlegg 183518
Det er skandale om du har mottatt slik informasjon fra Bjerke. Det er selvsagt helt galt og såpass villedende at butikksjefen burde blitt gjort oppmerksom på det.God kveld.
Var og så på en PAM755 til kona men er litt skeptisk til vannresistansen. Selgeren hos Bjerke kunne da fortelle at Panerai tester sine ur i vann ned til den oppgitte vanntettheten. Dvs. han sier at denne kan man dykke med ned til 30 meter. Det syntes jeg hørte rart ut og har ikke klart å finne noe "bevis" på dette etter litt googling. Noen som kan bekrefte / avkrefte? Er kjent med de momentene som kommer frem her (https://www.dinside.no/fritid/hvor-vannresistent-er-egentlig-en-vannresistent-klokke/67036466) og lurer altså på om Panerai kjører sin egen greie her..