Tror den modellen som blir nevnt @Bestiarara78 og @Preacher er Pam 252.
Denne var tøff! Hvilken ref. har denne?
Tror den modellen som blir nevnt @Bestiarara78 og @Preacher er Pam 252.
Grisekul er den! Angrer litt på at jeg solgte min med datoDriver og sonderer rundt en Panerai 424 California og ser den leveres med og uten dato.
Er vel den 'nye' som kommer uten dato, men ser på Chrono24 at nye selges også med dato fremdeles ...
Hvorfor ble denne komplikasjonen droppet på de nye ? Er det for og være enda mer lojal mot den originale ?
Uansett, et megafet klokke.
Ikke enkelt og 'se' forskjell på disse tre inkl 424.....Er vel eta i 249,kontra inhouse p3000 i 448. Mer patina på 448 også. Blå hender er vel også mer 'rett' kontra gullhender som 424 har. Liker disse meget godt også ! Syns 448 trumfer 249 ?Grisekul er den! Angrer litt på at jeg solgte min med dato
Drømmer nå om å få inn igjen en 249 eller en 448 , som er enda mer "autentisk".
@larskp86 Slikt skal selvsagt ikke skje. Om mulig, ville jeg klaget og bedt om ny rem. Ville nok ikke brukt dem som neste leverandør av rem. Er nok, som @DJM skriver, dårlig kvalitet på skinnet.Vis vedlegg 24500
Er det andre som har samme problem med sine remmer? Denne var fint tilpasset i begynnelsen, men nå er det en 1-2mm glippe. Har dere evt tips til leverandører hvor dette problemet er mindre/fraværende? Denne var forøvrig kjøpt fra Mays Berlin