- Medlem
- 15. des. 2012
Regner med det ble med en ekstra null her [U heltSER=2702]@bruno47[/USER] Legg på mva og din bestilling fra Panerai bikker fort 1800,- Med 20 % kunderabatt hos Bjerke vil jeg tro du må ut med ca. 1900,- for samme reim... Det synes jeg er fair... Hvis vi kun skal bruke AD’ene som «showrooms» vil de etter hvert forsvinne en etter en. Har selv original reim, spenne og baretter i bestilling til min 510. Fått en hyggelig pris på hele pakken hos Bjerke. Noen vil sikkert tenke at det er penger ut vinduet å bestille original reim og spenne, da det er mye bra uoriginalt å få tak i - men for meg blir det som å kjøpe stålfelger på Biltema til en ny BMW 5-serie
Det ble selvfølgelig en null ekstra @eidehelg
Hvis du akkurat har kjøpt en ny klokke hos Bjerke kan jeg godt skjønne at de gir deg gode prosenter. Jeg ble imidlertid ikke forespeilet noe avslag i det hele tatt. 2400 kr. var prisen deres. Det er også vanlig at utenlandske AD, og kanskje også Panerai, trekker fra lokal mva hvis varen selges til Norge. Dermed går ikke regnestykket ditt opp.
Enig med @Lilac, pengene mine får noen andre få. Disse prisene er jo uansett egentlig helt absurde, og ekstra frekt av Bjerke å overprise til de grader. AD'er på kontinentet holder seg jo til veiledende fra Panerai.