permagnar
Støttemedlem
Nei, jeg skal etter planen overta på mandagStoppet opp igjen ?
Nei, jeg skal etter planen overta på mandagStoppet opp igjen ?
Stoppet opp igjen ?
Da er det bare å glede segStemmer det. Jeg har hatt den litt over tiden etter avtale med @krille. Har dog ikke fått testet klokken da jeg ikke kan bruke andre merker i jobb og har vært på farten i som du skriver i snart to uker.
(Uten å ha sett den live) syns jeg både viserne og krona kler klokka.I dag har har klokke fått lov å være med på hjemmekontor, og nyte privilegiet å kunne høre på det man ønsker av musikk i bakgrunnen.
Vis vedlegg 351629
Noen tanker om klokken etter å hatt den noen timer.
Det er mye å like, og en del som ikke treffer helt. Jeg er usikker på om viserne er rette for denne, særlig liker jeg sekundviseren dårlig. Utover det så liker jeg puteformen på kassen, og mesh lenken er faktisk ganske behagelig.
Jeg synes faktisk bronse(?)innlegget i kronen er en kul liten detalj, men synes godt krona kunne vært litt større
Vis vedlegg 351632
Juryen er fortsatt ute i spørsmålet om hva jeg synes om den totalt sett. En ting er i allefall sikkert, jeg har ikke mindre lyst på klokke med månefase nå!
Vis vedlegg 351633
(Uten å ha sett den live) syns jeg både viserne og krona kler klokka.
Hvordan er total kvalitetsfølelse/finish? Syns ofte det skiller de "rimelige" dressklokkene fra dem jeg har lyst på...
Mer skeptisk til skivefargen og datovinduet:
Vis vedlegg 351644Vis vedlegg 351645