Det sørgelige fortsetter.
Som der ser under har jeg ikke fått åpnet klokka på grunn av frykt for at garantien ryker.
Jo lengre tid uten svar, jo verre for klokka og jo mer trenger jeg at det ikke kan sies at den er tuklet med av uautorisert verksted (eller meg selv for den sakens skyld) Det er en liten catch 22 der altså.
Jeg har purra på nytt i et nytt kontaktskjema
LarsB
Som der ser under har jeg ikke fått åpnet klokka på grunn av frykt for at garantien ryker.
Jo lengre tid uten svar, jo verre for klokka og jo mer trenger jeg at det ikke kan sies at den er tuklet med av uautorisert verksted (eller meg selv for den sakens skyld) Det er en liten catch 22 der altså.
Jeg har purra på nytt i et nytt kontaktskjema
LarsB
Hello
Last week I sent a question about my Eddington that has been fogging up and forming drops of condensation on the hands after walking in rain. The question was whether I should send it directly to you as a warranty case or have my local watchmaker open it to check it and dry it up. Out of fear of invalidating the warranty I have not done anything to it yet. It is of course far from ideal to have the watch in this state for an extended period of time.
I will greatly appreciate your reply in this matter.
Best regards