Passaround MMXIII

Da er den hos meg. Bilder og omtale kommer mot slutten av oppholdet.
@Thomas84 du er neste, så vi får snakkes mot slutten av uken.
 
Redigert av en moderator:
Det ser ut til at det bare er @Tots og @SoulG igjen nå. Så hvis @Lyngutt overleverer til Tots som igjen gir den til SoulG, så er vi på sluttspurten.
 
Redigert av en moderator:
Snart ferdig alt??
Dette har vært en veldig trivelig tråd å følge!

Honnør til @krille og alle dere andre!

8-D
 
Redigert av en moderator:
Da har jeg benyttet denne i noen dager. Konklusjonen er at dette nok ikke er en klokke for meg. Jeg tar meg selv stadig i å kikke på klokken for deretter å dra opp mobilen for å se hva klokken er.

For eksempel så går trikken min 16:24. Den går ikke "en gang mellom kvart over og halv, men litt nærmere halv enn kvart over". Når jeg skal rekke et møte på Tjuvholmen må jeg gå fra kontoret 10 minutter før, ikke 15 til 0 minutter før.
Jeg syns poenget med å ha en klokke forsvinner når jeg ikke kan se nøyaktig hva klokken er.
Det hører med til historien at jeg hater å komme for sent og er en relativt nøyaktig fyr :D. Mulig den passer seg på ferie, men da vil jeg uansett ha en klokke som tåler vann, sand og solkrem om sommeren eller skikjøring, snø og kulde om vinteren. Så for meg er dette en "kontorklokke" og kontorklokker skal være presise.

Når det gjelder opplevd kvalitet så vil jeg si at denne er ok. Men den stiller i tøff konkurranse, for det eneste andre dressuret jeg har hatt er en JLC i master serien....... Som Nessuno79 påpekte er skinnremmen svært myk og behagelig. Skiven er pen og den blå viseren bidrar til at dette er en veldig fin klokke rent visuelt. Det eneste jeg har å sette fingeren på her er at jeg syns kronen er litt stor.

På fredag går klokken videre til neste mann. Jeg kommer nok ikke til å savne den noe særlig, men begynner ikke å gråte hvis jeg vinner den.
 
Da har jeg mottatt klokka. På dette tidspunktet kjenner dere den ganske godt, så jeg slipper heldigvis å dra fram et ordentlig kamera.

Nå har jeg kun hatt klokka noen minutt, og skal nok komme tilbake med en rapport litt senere. Men jeg har diverse umiddelbare tanker:

- Jeg har på følelse av at jeg hadde likt denne bedre med hvit skive.
- Digg med såpass "unøyaktig" måte å måle tid nå som det er sommerferie.
- På hånda sitter den godt, og er verken for stor eller for liten. Grei størrelse.
- Logoen ser ut som en pupp.
- Som sistemann mottok jeg en klokke som har vært på 29 andre håndledd de siste månedene. Jeg prøver å ikke tenke for mye på dette. Jeg rekner med dere alle har god hygiene.
- Klokka gav ikke den umiddelbare kvalitetsfølelsen jeg kanskje skulle ønske meg i denne priskategorien.
Reima var god da, og den var herlig å trekke opp. Men det er noe med den som ikke helt fungerer for min del. Jeg vil absolutt ikke ha noe i mot å vinne denne, men jeg tror ikke jeg hadde valgt Meistersinger foran en del andre produsenter til denne prisen.

1ZIdLcB.jpg

hDpH0nd.jpg
 
Hvordan ligger der an her @krille? Er runden komplett? :)

Ja, det er den! Klokken er kommet "hjem" til meg, og venter bare på en anledning til å loddes bort. Jeg er ganske neddykket i kjøpehus/selgeleilighet/flytte-tåka om dagen, så jeg har litt backlog. Men om noen vil være med på en pizza og et par pils på en sentrumsnær lokasjon en kveld i nær fremtid, kan vi alltids spontanarrangere miniGTG med loddtrekning.

PS - det BLIR ny runde, jeg skal bare komme meg inn i nytt hus først, så kjører vi på igjen:)
 
Redigert av en moderator:
Takk for fin runde, @krille.
Vil ellers anbefale loddtreknings-gtg. I fjor hadde vi en hyggelig liten session (søt pike stod for trekningen) og det var faktisk en av de fremmøtte som ble trukket ut som vinner. Jeg kommer hvis det passer sånn.
 
Redigert av en moderator:
Takk for fin runde, @krille.
Vil ellers anbefale loddtreknings-gtg. I fjor hadde vi en hyggelig liten session (søt pike stod for trekningen) og det var faktisk en av de fremmøtte som ble trukket ut som vinner. Jeg kommer hvis det passer sånn.

Jeg er med hvis det passer...
 
Redigert av en moderator:
Takk for innsatsen @krille. Blir nok vel lang reise for gtg for meg, men krysser fingrene her nordpå:) Blir gjerne med på PA 2015 hvis det blir. Send også pm hvis det er noe man kunne hjulpet til med mhp årets eller fjorårets Passaround!
 
Redigert av en moderator: