Passaround MMXIII

Det ser ut til at vi har en liten overvekt på 38mm-versjonen, vi kan stemme frem til 12.00 i dag så tar vi en avgjørelse da. Argumenter for og i mot og flere stemmer mottas med glede.

Husk - dette er et elegant ur som tar seg meget bra ut i 38mm-versjon, 43mm er stor, flat og bezelløs, så den blir lett middagstallerken på håndleddet. Hvis du tror at du bare er en stor-ur-mann er kanskje dette tidspunktet å utvide horisonten på!

Påmeldingen lar vi være åpen til i morgen kveld, så setter vi i gang da.

Da tenker jeg vi konkluderer med at vi går for 38mm-versjonen i hvit! Påmeldingen holdes som sagt åpen til i morgen torsdag kl. 20.00.

Bare en tanke her.. @krille. Dette konseptet er jo en fantastisk markedsføringsmulighet for klokkeprodusenten som blir valgt, i dette tilfelle Meistersinger. Å få 30 dedikerte klokkeentusiaster til å virkelige teste, klå og føle på deres ur i en periode, som potensielt kan resultere i kjøp, er veldig attraktivt.

Hva med å kontakte Meistersinger direkte, evt. forhandler i Norge (Urmaker Jacobsen) og pitche denne muligheten for en god rabatt eller til og med sponsing?

Mulig dette er i mot passaround "etiketten", men en gylden mulighet og verdt et forsøk!!

Redigert av en moderator:
Bare en tanke her.. @krille. Dette konseptet er jo en fantastisk markedsføringsmulighet for klokkeprodusenten som blir valgt, i dette tilfelle Meistersinger. Å få 30 dedikerte klokkeentusiaster til å virkelige teste, klå og føle på deres ur i en periode, som potensielt kan resultere i kjøp, er veldig attraktivt.

Hva med å kontakte Meistersinger direkte, evt. forhandler i Norge (Urmaker Jacobsen) og pitche denne muligheten for en god rabatt eller til og med sponsing?

Mulig dette er i mot passaround "etiketten", men en gylden mulighet og verdt et forsøk!!

Støtter det forslaget! Er vel absolutt verdt å prøve :)

Redigert av en moderator:
Jeg har gjort noen (2) forsøk tidligere, med dårlig hell. Jeg har inntrykk av at det er vanskelig å skape noen forståelse for hva det er som egentlig foregår, og at forespørselen lett drukner i alle mulige andre som fisker etter rabatter og/eller giveaways til forskjellige aktiviteter. Når det er sagt kommer jeg til å gjøre et forsøk denne gangen også - den første henvendelsen er allerede sendt.

Støtter det forslaget! Er vel absolutt verdt å prøve :)

Uten sammenligning forøvrig, men i "gamle dager" fikk vi et klasse-sett (30 stk) med Timex Datalink fra Timex. (Disse var da helt nye). Kriteriet var da at alle elevene skrev litt om deres erfaringer med klokken.

Kanskje det ville være enklere å gå "høyere opp" i systemet enn bare en enkel "liten" AD?
"Butikken på hjørnet" får nok ikke så mye igjen for noe slikt, men kanskje kjeden? Importøren? Produsenten?

:cool:

Uten sammenligning forøvrig, men i "gamle dager" fikk vi et klasse-sett (30 stk) med Timex Datalink fra Timex. (Disse var da helt nye). Kriteriet var da at alle elevene skrev litt om deres erfaringer med klokken.

Kanskje det ville være enklere å gå "høyere opp" i systemet enn bare en enkel "liten" AD?
"Butikken på hjørnet" får nok ikke så mye igjen for noe slikt, men kanskje kjeden? Importøren? Produsenten?

:cool:

Jeg har selvsagt kontaktet importøren. Produsenten direkte har jeg også kontaktet, men har basert på tidligere erfaringer lite håp....

Minner for øvrig om påmeldingsfrist i kveld klokken 20.00!

Da var deltakerlisten klar, den ser slik ut:
RankPoengBrukernavn
1113krille
2106Thomas
3103topale
4102maghas9
598Hopalong
688flyback
786boenna_69
885Minuteman
981Solli
1076Guybrush Threepwood
1076ErikR
1275Eski
1374Alinoe
1470chronometer
1567mutriakis
1666Agassiz
1765FnuSnu99
1860Lyngutt
1957jallabert
2052Marius M
2148thetime
2245Thomas84
2343Yallaboy
2343Sticky_MD
2538mrChurchill
2538Salvesen
2735acnorway
2735Tots
2927r_inge
3026SoulG

Merk: Dette er ikke rekkefølgen klokken kommer til å bli sendt rundt i!
Hvis noen føler seg forbigått eller oversett, send meg en PM så skal jeg se på det.