Bare en tanke her.. @krille. Dette konseptet er jo en fantastisk markedsføringsmulighet for klokkeprodusenten som blir valgt, i dette tilfelle Meistersinger. Å få 30 dedikerte klokkeentusiaster til å virkelige teste, klå og føle på deres ur i en periode, som potensielt kan resultere i kjøp, er veldig attraktivt.
Hva med å kontakte Meistersinger direkte, evt. forhandler i Norge (Urmaker Jacobsen) og pitche denne muligheten for en god rabatt eller til og med sponsing?
Mulig dette er i mot passaround "etiketten", men en gylden mulighet og verdt et forsøk!!
Støtter det forslaget! Er vel absolutt verdt å prøve
Uten sammenligning forøvrig, men i "gamle dager" fikk vi et klasse-sett (30 stk) med Timex Datalink fra Timex. (Disse var da helt nye). Kriteriet var da at alle elevene skrev litt om deres erfaringer med klokken.
Kanskje det ville være enklere å gå "høyere opp" i systemet enn bare en enkel "liten" AD?
"Butikken på hjørnet" får nok ikke så mye igjen for noe slikt, men kanskje kjeden? Importøren? Produsenten?
Rank | Poeng | Brukernavn |
1 | 113 | krille |
2 | 106 | Thomas |
3 | 103 | topale |
4 | 102 | maghas9 |
5 | 98 | Hopalong |
6 | 88 | flyback |
7 | 86 | boenna_69 |
8 | 85 | Minuteman |
9 | 81 | Solli |
10 | 76 | Guybrush Threepwood |
10 | 76 | ErikR |
12 | 75 | Eski |
13 | 74 | Alinoe |
14 | 70 | chronometer |
15 | 67 | mutriakis |
16 | 66 | Agassiz |
17 | 65 | FnuSnu99 |
18 | 60 | Lyngutt |
19 | 57 | jallabert |
20 | 52 | Marius M |
21 | 48 | thetime |
22 | 45 | Thomas84 |
23 | 43 | Yallaboy |
23 | 43 | Sticky_MD |
25 | 38 | mrChurchill |
25 | 38 | Salvesen |
27 | 35 | acnorway |
27 | 35 | Tots |
29 | 27 | r_inge |
30 | 26 | SoulG |