Patek Philippe Nautilus vs Audemars Piguet Royal Oak

Jeg hadde gått for AP, PP er spesiell, og på en måte mest eksotisk, men jeg synes dens ytre går i ett med alt annet. Ap er spesiell på sin måte, fantastisk ur :)
 
Det er vel bare å se på hvor mange "tøyse" ur AP kommer med, i alle tenkelige farge kombinasjoner. Dette merket er ikke annet en et mote ur for meg. Men jeg er vel litt preget av at jeg i utgangspunktet kun liker 3 (4) urmerker; Rolex, Patek, JLC, og til nød en vintage IWC ;)

Regards :)
AW

Jeg kan være tilbøyelig til å være enig når det gjelder en del av Royal Oak Offshore modellene. Synes Linde Werdelin er mye finere og virker som et bedre kjøp enn både Offshore og Big Bang (oops, litt off topic:rolleyes:).

Royal Oak 15300, 15202 eller vintage versjon av denne derimot, er nesten så langt unna Hublot som man kan komme... Tidløst design og historisk verdi, som definitivt er verdig konkurrent til Nautilus. Og jeg synes ikke det at AP har laget Offshore, som virker litt feil for meg (uten å sett dem i real life..), har noe si for de klassiske modellene:)
 
Nå har jeg forresten sett på to ROer, men ingen av dem helt i den tilstanden jeg ønsket meg dem. Får gjøre et forsøk i London da :)
 
AP RO 15300, rose gold på rem. Noe av det vakreste jeg ser!

main.php