Patek Philippe lekkasjer for Watches & Wonder 2024.
Et raskt søk på chrono24 så syntes jeg ikke det virket som et veldig godt kjøp?Hei, har fått et tilbud ut dagen fra en «second-hand dealer» om å kjøpe en PP Calatrava 5196R-001, rosegull fra 2021.
Calibre: 215 PS
Prisen er på (etter mva) ca 260 000 NOK.
Sensurerte Mouvement/Boite, ettersom jeg er usikker hva det er.Vis vedlegg 366759
Er dette en bra deal? Noe jeg må tenke over?
Om innlegget er postet i feil tråd, så kan jeg fjerne innlegget, og poste under «kjøpshjelp».
Merk at jeg må hente denne i utlandet evt få den tilsendt.
Av ren nysgjerrighet - er det hele katalogen eller har de flere?
14 forskjellige farger, inkludert sort og hvitt som egentlig ikke er fargerAv ren nysgjerrighet - er det hele katalogen eller har de flere?
hvordan har det seg at sort og hvitt ikke egentlig er farger?14 forskjellige farger, inkludert sort og hvitt som egentlig ikke er farger
Fargesirkelen viser hva som er grunnfarger eller elementærfarger. De seks grunnfargene er gult, rødt, blått, grønt samt hvitt og svart. Svart og hvitt er ikke egentlig farger og finnes ikke i fargesirkelen.hvordan har det seg at sort og hvitt ikke egentlig er farger?
fargetest av disse finner man blant annet gjerne gjengitt et sted på melkekartonger, aviser og magasiner, der vi gjerne oppfatter fargene som sterk rødrosa, sterk lyseblå og sterk sitronskallgul. grønt er ingen primærfarge men blandingen av gult og blått, akkurat som lilla ikke er en primærfarge men blanding av blått og rødt, og orange er blandingen av gult og rødt.