PinkBulldog
Støttemedlem
Gårsdagens, men det lar seg vel gjøre
Gratulerer med den! LekkertDa kan jeg endelig poste her. PP 5134R
Kjøpt ny klokke?! -Å, denne her...den har jeg hatt lenge den da.
Hvor mye kostet den da? -Eehh, njææ...ikke så mye.
Gratulerer med nydelig klokke!
Gratulerer så mye med en fantastisk flott klokke!
Tror det var jeg som bestilte denne - prøvde den for ca 1.5-2 år siden. Hadde samme inntrykk som deg - liten, litt uleselig pga manglende kontrast og fikk heller ikke god følelsenVis vedlegg 374871Hva synes dere om denne Patek’n ref: 4947/1A, den eneste stål klokken på lenke i complication-serien.
Ulemper jeg ser.
Ringene er så tett sentrert inn mot midten.
Hele klokken er blankpolert.
Bezel-ringen er svært utsatt for riper.
Blå fargen i tallskiven har en slags stoff tekstur.
Ved første øyekast synes jeg den var svært interessant. Var å prøvde den hos urmaker Bjerke idag. Fikk ikke godfølelsen i det hele tatt. Høe uret føltes innmari lett.
Og prisen..
613 000,-
Du har jo også 5905, men den er kanskje ikke så lett å få bestilt?Hva synes dere om denne Patek’n ref: 4947/1A, den eneste stål klokken på lenke i complication-serien.
De har vel 5905 og, men den er vel nokså vanskelig å få tak i.Vis vedlegg 374871Hva synes dere om denne Patek’n ref: 4947/1A, den eneste stål klokken på lenke i complication-serien.
Ulemper jeg ser.
Ringene er så tett sentrert inn mot midten.
Hele klokken er blankpolert.
Bezel-ringen er svært utsatt for riper.
Blå fargen i tallskiven har en slags stoff tekstur.
Ved første øyekast synes jeg den var svært interessant. Var å prøvde den hos urmaker Bjerke idag. Fikk ikke godfølelsen i det hele tatt. Høe uret føltes innmari lett.
Og prisen..
613 000,-
100% enigHar aldri fått gåsehud av Patek på lenke. Nautilus er greit, men rem er absolutt det beste.