Less is more, Kim. Less is more
Hmm.. vel jeg har ikke hatt 5711 på armen enda, kun 5980 og 5712. Må prøve 5711 da og så tar vi det derfra
Less is more, Kim. Less is more
Hmm.. vel jeg har ikke hatt 5711 på armen enda, kun 5980 og 5712. Må prøve 5711 da og så tar vi det derfra
Sikkert noen som har sett unboxingen, men jeg har fått passe på en Patek for min neste generasjon
Skulle aldri prøvd 5980...
Et eksempel på at selv de beste kan trå feil?
Bjerke?
Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980
Bjerke?
Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980
Hei!!!! Det der var min kommentar! Og jeg stiller først i køen for jeg er bare fem poster unna min 0,8 x WIS unboxing
Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt
Sikkert noen som har sett unboxingen, men jeg har fått passe på en Patek for min neste generasjon
I vinduet til Bjerke KJ stod det i dag to hvite Nautilus: 5711 og 5980. De satt fint på hånden de, for å si det slik
Beklager elendig bildekvalitet