Less is more, Kim. Less is more![]()
Hmm.. vel jeg har ikke hatt 5711 på armen enda, kun 5980 og 5712. Må prøve 5711 da og så tar vi det derfra
Less is more, Kim. Less is more![]()
Hmm.. vel jeg har ikke hatt 5711 på armen enda, kun 5980 og 5712. Må prøve 5711 da og så tar vi det derfra![]()
Sikkert noen som har sett unboxingen, men jeg har fått passe på en Patek for min neste generasjon
![]()
Skulle aldri prøvd 5980...
![]()
Et eksempel på at selv de beste kan trå feil?
![]()
Bjerke?
Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980![]()
Bjerke?
Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980![]()
Hei!!!! Det der var min kommentar! Og jeg stiller først i køen for jeg er bare fem poster unna min 0,8 x WIS unboxing![]()
Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt![]()
Sikkert noen som har sett unboxingen, men jeg har fått passe på en Patek for min neste generasjon
![]()
I vinduet til Bjerke KJ stod det i dag to hvite Nautilus: 5711 og 5980. De satt fint på hånden de, for å si det slik
Beklager elendig bildekvalitet
![]()