Patek Philippe-tråden

Den klokken er jo helt perfekt jo:)
Kjøpte du den ny? Eller var det denne som lå på K/S?

Noen som har svar på @Edzilla sitt spørsmål om 5711-kø? Ikke at det gjør meg så mye egentlig:) Utklipp fra nettbanken:

Vis vedlegg 23065

@Barry2812 skrev vel på Klokkeriet at han ventet fra november til nå i slutten av desember. Altså ca. 1 mnd ventetid på 5711 med hvit skive. Kan det stemme?
 
@Barry2812 skrev vel på Klokkeriet at han ventet fra november til nå i slutten av desember. Altså ca. 1 mnd ventetid på 5711 med hvit skive. Kan det stemme?

Kjøpte dessverre ikke helt nytt, men kjøpte den som lå her tidligere i nov. Måtte vente en måned for å få den shinet opp av Bjerke.

Men var hos Bjerke forrige uke og 5711 er fortsatt like lang sier de og stengt liste enda. :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Kjøpte dessverre ikke helt nytt, men kjøpte den som lå her tidligere i nov. Måtte vente en måned for å få den shinet opp av Bjerke.

Men var hos Bjerke forrige uke og 5711 er fortsatt like lang sier de og stengt liste enda. :eek:

Ok. Da har jeg totalt misforstått @Barry2812
Men uansett. Gratulerer så mye med nyshinet 5711!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Barry2812
Den som venter på noe gott :)

Tycker de ble sykt bra!
IMG_3091.JPG
 
Den er kjøpt via USA, den er ikke så lett att få tag på. Tviler att bjerke selger dessa, men man kan alltid spørre! :)
 
Jeg får ringe og høre. Hvis det er en OEM rem har sikkert Bjerke tilgang til de på lik linje med andre AD's.
 
  • Liker
Reaksjoner: Barry2812
@Havvo är du sikker alla dessa färger passar 5167?

Vet de va massa farger til gamla aquanauts, men har aldrig sett en 5167 med annan färg än khaki eller sort... och brun på 5167r da..
 
Jag mener bandet kommit fra denne modellen här til 5167:




Vis vedlegg 23614
Gummi - plast ? Resilkulerte plastposer ser ikke særlig fint ut på et flott mekanisk ur. IMHO lenke eller skinn er perfekt på disse. Hvis man skal bruke klokken til seriøs dykking skjønner jeg at man velger gummistrap ( som antagelig er lang nok til å brukes over en våtdrakt)
Tom
 
Enligt dig , kanske ska tilläggas...

Uppenbarligen många andra som inte håller med dig mtp att denne er på ventelister hos ADer verden over.. och 5167 med lenke finns på stock i oslo, Dvs ikke så populär..
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og Callahan
Gummi - plast ? Resilkulerte plastposer ser ikke særlig fint ut på et flott mekanisk ur. IMHO lenke eller skinn er perfekt på disse. Hvis man skal bruke klokken til seriøs dykking skjønner jeg at man velger gummistrap ( som antagelig er lang nok til å brukes over en våtdrakt)
Tom
Kom igjen Tom, her synes jeg du er vel flåsete. :) Klokken er skitkul med grønn rem -etter min mening
 
@Havvo är du sikker alla dessa färger passar 5167?

Vet de va massa farger til gamla aquanauts, men har aldrig sett en 5167 med annan färg än khaki eller sort... och brun på 5167r da..[/QUOTE/QUOTE]

Jeg tok turen innom Hvelplund i Køben på fredag og bakerst i en Patek bestillingsbok, figurerte alle remmene som var tilgjengelig til 5167; sort, khaki og brun var i alle fall der :) De andre fargene var, såvidt vi kunne forstå ut ifra boken, kun tilgjengelig til dame-Aquanaut...