Patek Philippe-tråden

5711 er en helt annen klokke enn 5167. Gummiremmen har en stor utfordring, og det er at remmen ikke kan justeres ut. Så hvis du klipper den til perfect fit i dag, så er den mulig alt for trang til helgen da armen er noe tykkere. Låsen er jeg heller ingen fan av.

Her er min hvite 5711 på vei til kontoret. Men for all del, husk å skru igjen krona ;)
Vis vedlegg 46370

At den ikke kan justeres er jo en ulempe. Hvorfor liker du ikke låsen? Enig at 5711 er flott, men også i en annen priskategori også:)
 
Låsen er helt topp. Sitter mye bedre enn 5711. :) heller ikke der kan det justeres uten å ta av og på ledd.

Flotte klokker begge to. Smak og behag.
 
  • Liker
Reaksjoner: Cuoresportivo
At den ikke kan justeres er jo en ulempe. Hvorfor liker du ikke låsen? Enig at 5711 er flott, men også i en annen priskategori også:)

Låsen er klumpete, åpner seg lett uten vilje, blir fort stygg av riper siden den et blank.
Patek-Philippe-Aquanaut-Reference-5167-Deployant-Clasp.jpg
 
Har hatt både Submariner og Explorer som beater, har nå Aquanaut og sjøl om det blir litt riper på spenna så er det en klokke som aldri er lenge av armen før den må på igjen.
Har flere sett med gummi og bytter om det er nødvendig, med grønn kaki blir det den perfekte sommerklokke.
Beste beater eg har hatt, vakker, behagelig og så går den under radaren på alle som ikkje har peiling på klokker.
Nautilus er fantastisk vakker, men synest den er for "gubbete" og føler at det er ei klokke som passer når eg blir gammel og rynkete.
 
Noen som har en Nautilus på lenke? Aller helst en 5726 eller 5712.

Står i liste på disse, men usikker på om jeg ønsker lenke. Jeg syntes lenken på min gamle 5711 føltes såpass "billig" at jeg ikke ønsker lenke dersom disse er like. Så skulle gjerne ha prøvd en på hånden :)
 
Noen som har en Nautilus på lenke? Aller helst en 5726 eller 5712.

Står i liste på disse, men usikker på om jeg ønsker lenke. Jeg syntes lenken på min gamle 5711 føltes såpass "billig" at jeg ikke ønsker lenke dersom disse er like. Så skulle gjerne ha prøvd en på hånden :)

Har testet et par nautiluser på reim, og for min del passer disse sjeldent bra. Noe med spennen jeg ikke kan sette fingeren på. Hadde vært bedre med tang buckle tror jeg. Lenke på nautilus er for meg like opplagt som lenke på 114060. Så der har du ingen hjelp av meg overhodet, bare hyggelig ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91