Den har vel gått ut av produksjon, så ventetiden fra forhandler kan bli veeeeldig lang
Snittprisen på blå skive på de 35-40 som ligger på chrono24 nærmer seg 300k..
Snittprisen på blå skive på de 35-40 som ligger på chrono24 nærmer seg 300k..
Fin den! Blir som en grønn Sub. Blir aldri den svarte.
Fin den! Blir som en grønn Sub. Blir aldri den svarte.
Vem har bekräftat detta om jag får lov och fråga?Den har vel gått ut av produksjon, så ventetiden fra forhandler kan bli veeeeldig lang
Ryktene sier Patek salong Genève opplyser dette.Vem har bekräftat detta om jag får lov och fråga?
Ok trodde du hade en säker källa Jag tror ryktena begrundar sig på att PP har strypt tillgängligheten via AD. Dvs att vill man ha en 5711 är det boutique som gäller. AP till närmar samma strategi på 1502 bland annat. Men gud förbude om PP släpper en 44mm ST Nautilus till hösten.Ryktene sier Patek salong Genève opplyser dette.
Pass deg for moralistene nå, kan være du blir stemplet som spekulant
Hva er deres tanker rundt de noe eldre Calatrava-modellene med hobnail-bezel?
Har fått en skikkelig dressklokke-hangup som ikke gir seg, og har da primært kikket på 3520 og 3919. Skader heller ikke heller at de enda kan fås til overkommelige priser (60-70 + MVA).
Har ikke sett noen av disse på sonen eller andre steder "i miljøet", så antar jeg må søke utenfor Norges grenser.
Vil regne med at man går på et verditap ved eventuelt videresalg i Norge?
Liker den bedre enn 5711
Jeg har litt lyst å prøve en PP 5167 men jeg faller tilbake på at den virker kjedelig og litt kjipt med gummi på så eksklusiv klokke så slår det fra meg hver gang.
Dere som har/hatt klokka er den noe å teste ut eller er det en overprisa gummi klokke?