Tror jeg velger å forlate denne diskusjonen @Barry2812
Fører ikke med seg stort positivt.
Enig! Ikke interessert i å ha en diskusjon som blir helt off topic. Jeg får som sagt bare beklage!
God helg Eivind!
Tror jeg velger å forlate denne diskusjonen @Barry2812
Fører ikke med seg stort positivt.
Liten tillgång, stor efterfrågan.310K for en klokke uten komplikasjoner (eller edelt metall). Boble?
(Ikke misforstå; jeg har prøvd 5712 og synes den er helt nydelig; 5711 helt sikkert likeså.)
Noen med en 5167 eller 5164 jeg kunne få prøvd på armen i nærmeste fremtid? Gjerne i Oslo/Lillestrøm-traktene
Patekrookie her. Er Bjerke eneste alternativ for service på 5167? Hvor lang tid og hvor mye penger bør jeg beregne?
Gulbrandsen får dessverre ikke deler lenger..
Har fått tilbake min 5167 etter å ha lånt den bort til en kompis i sommer; det ble for mye reising til at jeg turte ta den med meg. Bor og jobber i Oslo den neste halvannen uken. Send PM dersom du fremdeles har behovNoen med en 5167 eller 5164 jeg kunne få prøvd på armen i nærmeste fremtid? Gjerne i Oslo/Lillestrøm-traktene
Jeg fikk prisestimat på 10600 for det samme??Leverte nyling min 5167 til Bjerke for service. Servicetid ca 12 uker og prisestimat 8500kr for full overhaling uten polering.