Vis vedlegg 63018 Trist å se at "de tre store" har blitt fjernet til fordel for Seiko under "merker"
Vis vedlegg 63018 Trist å se at "de tre store" har blitt fjernet til fordel for Seiko under "merker" , er vel der den store lidenskapen for horolgi for "forumet " ligger kanskje
greitt nok med ditt synspunkt, men siste halvdel av setningen burde du vel strengt tatt holdt deg for god til - du er jo så hyggelig ellers
Vis vedlegg 63018 Trist å se at "de tre store" har blitt fjernet til fordel for Seiko under "merker" , er vel der den store lidenskapen for horolgi for "forumet " ligger kanskje
Synd. Støtter meg til det flere av de andre skriver ovenfor, «de tre store» burde ha egen plass selvom det ikke er der det nødvendigvis er mest aktivitet. Er nok en vesentlig høyere browse/innleggs-ratio der enn på andre fora, «problemet» er vel bare at det er få som besitter disse klokkene.Men ja, "de tre i store" er fjernet.
Gjør du virkelig det? Jeg personlig elsker PP, men syns denne tråden er gørrkjedelig i forhold til Seiko delen. Mye å se på og lære der. Behøver ikke å være dyrt for å være kultPersonlig blar jeg mye heller gjennom en AP/PP-tråd enn en Seiko-tråd