Patek Philippe-tråden

Her med rett dato
DCB2957F-7E0E-439B-823D-00C3B4E0580E.jpeg

greitt nok med ditt synspunkt, men siste halvdel av setningen burde du vel strengt tatt holdt deg for god til - du er jo så hyggelig ellers :D

sant nok , mulig jeg har stått opp med feil bein idag (takk for hyggelige ord:)) :p derfor jeg skrev "for" og ikke "på" forumet :D

og vi som besitter en eller flere av de "tre" burde kanskje vært flinkere til å bruke tråden også men vi vil jo alltid være i mindretall i forhold til disse andre

• Liker
Reaksjoner: Preacher og holmby
Vis vedlegg 63018 Trist å se at "de tre store" har blitt fjernet til fordel for Seiko under "merker" , er vel der den store lidenskapen for horolgi for "forumet " ligger kanskje :(

Feil observert. Seiko har alltid vært et forum. Men tillegget av Grand Seiko i tittelen (som Rolex og Tudor), gjør at forumet fikk en ny fysisk alfabetisk sortering.

Men ja, "de tre i store" er fjernet.

Men ja, "de tre i store" er fjernet.
Synd. Støtter meg til det flere av de andre skriver ovenfor, «de tre store» burde ha egen plass selvom det ikke er der det nødvendigvis er mest aktivitet. Er nok en vesentlig høyere browse/innleggs-ratio der enn på andre fora, «problemet» er vel bare at det er få som besitter disse klokkene.

Personlig blar jeg mye heller gjennom en AP/PP-tråd enn en Seiko-tråd :)