Patek Philippe-tråden

Beklager Rolex-sølet i Patek-tråden:
E1BE6B7E-FA2C-42C7-9A5E-4C4AB19DEB8F.jpeg
 
Himmel og hav!

Tenkte mer som dette, at kone og mann med samme klokke vil se litt slik ut:)
Vis vedlegg 96345

Hvis det er denne visuelle profilen du vil gå for er kanskje Ploprof et mer naturlig valg enn Nautilus? :)

Har for øvrig aldri forstått hvorfor dere gutta er så opptatt av å kle opp damene deres med klokker dere synes er fine. Ville det ikke blitt slitsomt hvis kona digger Nissan Micra og maser om at du skal kjøre en? :p
 
Hvis det er denne visuelle profilen du vil gå for er kanskje Ploprof et mer naturlig valg enn Nautilus? :)

Har for øvrig aldri forstått hvorfor dere gutta er så opptatt av å kle opp damene deres med klokker dere synes er fine. Ville det ikke blitt slitsomt hvis kona digger Nissan Micra og maser om at du skal kjøre en? :p

Har vel noe med at en da gjerne kan låne klokken i tide og utide ;) Tenk om kona digger Porsche, og maser om at jeg skal kjøre den :D
 
Hvis det er denne visuelle profilen du vil gå for er kanskje Ploprof et mer naturlig valg enn Nautilus? :)

Har for øvrig aldri forstått hvorfor dere gutta er så opptatt av å kle opp damene deres med klokker dere synes er fine. Ville det ikke blitt slitsomt hvis kona digger Nissan Micra og maser om at du skal kjøre en? :p

Polprof er jo dødskul:) Div Breitling og Yblå hadde passet bedre enn Patek da....

Tre grunner til å prakke klokker på kona:
1. Som @Mavo sier, kjekt å byttelåne
2. Jeg har bare en arm, konas dobler gleden (ikke rom for tolkning gutter!)
3. Å gi gaver som kona forstår er flotte (dyre klokker) gir meg masse frihetsgrader til egne syke klokkeprioriteringer:)

Men @Obelix (fiffig brukernavn?), du som prefererer toppen av klokkepyramiden: tror du hadde kledd en helgull Daytona;)
 
Polprof er jo dødskul:) Div Breitling og Yblå hadde passet bedre enn Patek da....

Tre grunner til å prakke klokker på kona:
1. Som @Mavo sier, kjekt å byttelåne
2. Jeg har bare en arm, konas dobler gleden (ikke rom for tolkning gutter!)
3. Å gi gaver som kona forstår er flotte (dyre klokker) gir meg masse frihetsgrader til egne syke klokkeprioriteringer:)

Men @Obelix (fiffig brukernavn?), du som prefererer toppen av klokkepyramiden: tror du hadde kledd en helgull Daytona;)

Spørs om jeg får råd til helgull Daytona :p Jeg ble også inspirert av @Mavo sin kommentar og begynte å se på Porsche tidligere idag. Føler denne passer min personlighet, men er jo egentlig tullete å kjøpe gokart med bakhjulsdrift når jeg bor i Tromsø!

For øvrig enig i at Ploprof er hel-raffe klokker, har en selv, men ville fortsatt ledd meg skakk om jeg møtte noen med "his and hers" tror jeg :rolleyes:

Men dette ble veldig off topic, peace out fra meg for en stund :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Mavo
Er det noen som har et bra tips til hvilken AD man bør henvende seg til for å kjøpe en 5711/1A-011?

Patek Salon London har stengt listene (ihvertfall den tilbakemeldingen de ga meg), og Bjerke er ikke aktuelt da siste estimat derfra var +/- 20 års ventetid :eek: