Patek Philippe-tråden

Hva synes dere om 5230 i roségull?
5230R_001_1@2x.jpg

Serr? Reelt? Heilt borti natta pris!

En halv mill (ink mva) for en moderne stål PP? Trolig ikke norsk ei gang, så neppe ekte:)

Er «heldigvis» ikke solgt...

Fin klokke da.

Spottet i forbifarten på vei til restaurant i Paris, sprang forbi og synst jeg så en 5711! Trynet når jeg så prisen tror jeg skremte eieren av butikken :cool:

Serr? Reelt? Heilt borti natta pris!

En halv mill (ink mva) for en moderne stål PP? Trolig ikke norsk ei gang, så neppe ekte:)

Er «heldigvis» ikke solgt...

Fin klokke da.

Ja helt drøyt dette! Var kult og endelig se en 5711 igjen etter år og dag siden sist, kom på restauranten vi skulle spise på 5 minutter etterpå og jammen meg hadde fyren som hadde bord ved siden av oss en 5711, ble kanskje vel mye kikking fra min side

Hvis dere ser på chrono24 nå er snittprisen på 5711 med blå skive passert 400k med god margin. Det er mye for en stålklokke det :)

Hmmm, det er den ikke verdt (IMHO). Listepris er drøy nok, og mer iht til hva man får. En 116500 bare i moms. Gru.

Hvis dere ser på chrono24 nå er snittprisen på 5711 med blå skive passert 400k med god margin. Det er mye for en stålklokke det :)

Hvit 5711 fra ca. 300k pluss mva. Helt sykehus imo.
Tror jeg legger min tilbake i bankboksen.

Etter prisøkningen på Patek 5711 for noen måneder siden, har prisene gått opp 60-70.000 over hele linja på Chrono.. Før fant man en rekke eksemplarer rundt 320-340.. Nå? 380+