Vis vedlegg 118503 Hver gang jeg ser denne 5235G blir jeg tiltrukket/interessert! Men jeg sliter litt med å bestemme meg om den er «griselekker» eller en noe dysfunksjonell klokke! Kan det være en potensjell investering!?
Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefullt Prisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
Det er ikke godt å si. Den siste jeg vet som solgte en hvit 5711 her inne er @Edzilla. TimeWatches har en til 420', men den har lagt ute en god stund.Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefullt Prisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
Prisgalopp, invisteringsobjekt og generasjonsløfter til tross, så har jeg i det siste faktisk begynt å tenke på om jeg ikke skal selge min hvite 5711. Egentlig ingen gode grunner og jeg vet ikke hva eller engang om jeg vil ha noe annet i stedet. Er bare en følelse som sakte har smyget seg innpå. Merker også at den blir liggende lenger og lenger i boksen mellom hver gang den brukes. Det hele er jo fullstendig tullerusk, men likefullt Prisene på finn og gråmarkedsforhandlerne i Norge og internasjonalt er jo mildt sagt friske om dagen, men er det noen som vet hva disse faktisk går for? Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å henge med i svingene lenger. Er svært langt unna å skulle lage noen Finn-annonse. Like uaktuelt er det å spørre 45 tusen «eksperter» på klokkeriet. Den virkelige innsikten og kompetansen finnes jo uansett kun her inne
Føler mye av det samme, men med motsatt reaksjon: Har aldri brukt klokka så mye som nå! Den er min og verdien uinteressant. Den er penere på armen med hairlines enn i klokkeboksen.
Klok av egen skade; Så kan jeg anbefale deg å putte klokka i bankboksen. Ta den frem om et eller to år. Dette hvis du ikke må selge klokken pga andre prioriteringer.
Blir ikke enklere å skaffe en 5711 med tiden heller hvis jeg skal spå i kulen.
Samtidig må jeg erkjenne at det knager litt på meg at det ikke står mitt navn i sertifikatet. Akkurat som om hun ikke er helt min. Kanskje irrelevant for mange, men for tiden den eneste nyere klokken jeg eier hvor ikke det er tilfellet.
Jeg er klar over at 5711 er det alle vil ha og derfor er prisen «way off». Spørsmålet mitt er mer om 5235 er det ingen vil ha nå, men kansje en gang i fremtiden...
Jeg er klar over at 5711 er det alle vil ha og derfor er prisen «way off». Spørsmålet mitt er mer om 5235 er det ingen vil ha nå, men kansje en gang i fremtiden...
Du har sikkert helt rett, men vet ikke om jeg er typen til å eie klokker som ligger i bankbokser. Kommer helt sikkert å angre salg, men håpet er jo engang å få kjøpt en ny i mitt navn. Har allerede noen år på liste både her og der.
Da har jeg et forslag nummer to til deg @Midas Mulligan
Behold din 5711 til du får den du står i kø for å kjøpe.
Selger du din 5711 nå, for å kjøpe en ny om si, tre år. Da blir det litt som å selge din nåværende bolig for å leie en lik i tre år for å kjøpe den samme boligen igjen. Ulempen med dette er at du eventuelt mister prisstigingen i disse tre årene...
Men igjen så handler klokker om følelser og lite annet. Så gjør det som føles rett for deg, og ingen andre.