Timely
Støttemedlem
- Medlem
- 4. sep. 2010
Hei, jeg beundret Patek`n din under møtet hos oss, denne er vel kjøpt i nærheten av det flotte huset ditt i Spania den?Hva ville du sagt da?
WOW!Da har jeg endelig kjøpt min første Patek! Denne er kjøpt ny av meg, for bare 2 døgn siden.
Vis vedlegg 121894
Da har jeg endelig kjøpt min første Patek! Denne er kjøpt ny av meg, for bare 2 døgn siden.
Vis vedlegg 121894
Hva ville du sagt da?
Da har jeg endelig kjøpt min første Patek! Denne er kjøpt ny av meg, for bare 2 døgn siden.
Vis vedlegg 121894
Er det en “Yakuza-fersken” jeg ser under gullklumpen der?
Ca 400k +/-10% ref Chrono24Godt nyttår!
Jeg lurer på hva en respektabel 5726(sort skive, skinnrem) fra 2011 burde kunne kjøpes for (brukt ofc) i disse dager?
Farmin har fått has på en som ønsker å selge til han, men han har aldri brukt så mye på en klokke. Naturligvis ringer han meg å spør hva disse går for, noe jeg ikke vet. Noen som kan gi meg et guestimate på dagens marked?
+25 % mva. hvis klokka kjøpes fra utlandet.Ca 400k +/-10% ref Chrono24
Ikke selg! Kanskje den klokken jeg har angrer mest på salg avFS: Har bud på 370’. Og bud med bytte for estimert +380’. Lar den gå for 380’ cash. Hyggelig med salg til medasylant
Vis vedlegg 127053 Vis vedlegg 127054
Joa, skjønner jeg kommer til å angre. Men har for mange klokker og blir bare forvirret. Også er jeg ikke milliardær og kan ikke gjøre helt hva jeg vil 5711 er den peneste klokken jeg vet om! Og den hvite skiva er dødskul og ungdommelig ift den mer populære blå. Vondt, men nødvendig. Kona nekter å selge Hulken og Paneraien, jeg nekter å selge Tudoren og kan ikke leve uten Daytona - da er det ikke så mange valg...Ikke selg! Kanskje den klokken jeg har angrer mest på salg av
Tror jeg hadde solgt Daytona’en altså... Den kan skaffes igjen på en måned... 5711 med ditt navn i sertifikatet, kanskje aldri igjenJoa, skjønner jeg kommer til å angre. Men har for mange klokker og blir bare forvirret. Også er jeg ikke milliardær og kan ikke gjøre helt hva jeg vil 5711 er den peneste klokken jeg vet om! Og den hvite skiva er dødskul og ungdommelig ift den mer populære blå. Vondt, men nødvendig. Kona nekter å selge Hulken og Paneraien, jeg nekter å selge Tudoren og kan ikke leve uten Daytona - da er det ikke så mange valg...